فونیکسریمکسبهتام

نمایش توانمندی‌های صنعت خودرو ایران در نمایشگاه بین المللی آذربایجان

عصر خودرو- توانمندی‌های بخش‌های مختلف صنعت خودرو کشورمان از ۷ تا ۹ تیر در نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته باکو در جمهوری آذربایجان به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایش توانمندی‌های صنعت خودرو ایران در نمایشگاه بین المللی آذربایجان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ،  در این نمایشگاه شرکت‌های مختلف خودرو ساز کشورمان از جمله سایپا، ایران خودرو، گروه بهمن، سایپا دیزل، پارس خودرو، دیار خودرو، ایران خودرو دیزل و سایر شرکت‌های خودرویی کشورمان، نوین‌ترین تولیدات، تجهیزات، صنایع و خدمات مرتبط با حوزه قطعات و مجموعه‌های خودرو را عرضهمی کنند.
    در این نمایشگاه؛ مجموعه خودروهای تولیدی کشور و انواع قطعات و مجموعه‌های خودرو، انواع قطعات فنی و موتوری خودرو، انواع قطعات بدنه خودرو، انواع ماشین آلات و تجهیزات قطعه سازی، مجموعه‌های تحقیقاتی و طراحی مهندسی، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو، بازرگانی و خدمات پس از فروش، نشریات تخصصی صنعت خودرو، لوازم تزئیناتی خودرو، تعمیر و نگهداری خودرو، محصولات پاک کننده خودرو و سایر تجهیزات و خدمات این حوزه در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
    با توجه به اینکه کشور آذربایجان برنامه تولید خودرو را در دستور کار خود دارد، حضور شرکت‌های ایرانی در این نمایشگاه می‌تواند زمینه مشارکت در حوزه خودرو آذربایجان را فراهم کند، همچنین حضور ایران در این نمایشگاه می‌تواند زمینه حضور شرکت‌های خودروساز ایرانی را در کشورهای حوزه سی آی اس تسهیل کند.
    اهمیت بازار خودرو اذربایجان موجب شده است تا بسیاری از کشورهای مختلف جهان با پیشی گرفتن از یکدیگر به سمت بازار اذربایجان سوق پیدا کنند تا جایگاهی در سرمایه گذاری بخش‌های مختلف این حوزه داشته باشند.
    فراهم کردن زمینه جذب سرمایه گذاری‌های خارجی در صنعت خودرو ایران، معرفی دستاورد‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندی­های کارخانه‌ها و شرکت‌های ایرانی، بسترسازی برای توسعه مبادلات و همکاری‌های صنعتی شرکت‌های ایرانی با خارجی، توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید صادراتی برای صنعت خودرو ایران و نمایش آخرین تحولات و دستاوردهای علمی، فنی و صنعتی این حوزه، مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
    برگزاری 8 همایش و کارگاه علمی آموزشی با حضور مهندسان، متخصصان و استادان دانشگاه­‌ها و همچنین برنامه ریزی برای بازدید چند هیئت صنعتی، تجاری و بازرگانی؛ برخی از برنامه‌های جانبی نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته باکو است.
    یکی از برنامه‌های جانبی نمایشگاه که چشم مخاطبان و کارشناسان را خیره خواهد کرد رونمایی از محصولات بسیار جدید شرکت و کمپانی‌های داخلی و خارجی است.
    با توجه به اهمیت هوای پاک و معظل آلودگی هوا در کلانشهرهای مختلف جهان، عرضه و نمایش انواع خودرو­های هیبریدی و برقی بخش مهمی از این نمایشگاه خواهد بود.
    اولین نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات وابسته در باکوی اذربایجان موسوم به نمایشگاه بین المللی "باکو موتور شو" با همکاری شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو و شرکت (آی تی اف گروپ) و همچنین همکاری سازمان اذپروما آذزبایجان و هماهنگی مرکز نمایشگاهی باکو اکسپو سنتر و با حضور شرکت‌ها و تولیدکنندگان صادرکنندگان تجار و بازرگانان و نخبگان در زمینه‌های تولید خودرو و قطعات و تجهیزات در مساحت بالغ بر 8000 متر مربع از کشورهای برتر تولید کننده خودرو و قطعه سازان نقاط مختلف جهان برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو