فونیکسریمکسبهتام

شهرداری برای نصب دستگاه کارت خوان با بانک ها وارد مذاکره شود

عصر خودرو- رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران باید با بانک های مختلف وارد مذاکره شود و نصب دستگاه های کارت خوان بر روی تاکسی ها را آغاز کند.

شهرداری برای نصب دستگاه کارت خوان با بانک ها وارد مذاکره شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، احمد دنیامالی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران   با اشاره به موضوع نصب دستگاه کارت خوان بر روی تاکسی ها، اظهار داشت: برای نصب دستگاه کارت خوان تنها نمی توانیم با یک بانک خاص کار کنیم چراکه اگر یک بانک خاص مخاطب باشد، نمی توانیم این پروژه را در اسرع وقت اجرایی و مشکلات موجود را حل کنیم.

    وی افزود: به شهرداری تهران پیشنهاد دادیم که باید با بانک های مختلف وارد مذاکره شود و نصب دستگاه های پوز بر روی تاکسی ها را آغاز کند.

    رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: بدون تردید بزرگترین مشکلی که با آن مواجه هستیم آن است که مردم برای پرداخت هزینه به رانندگان تاکسی، نیازمند دستگاه کارت خوان هستند اما هنوز از این تکنولوژی برخوردار نیستیم  از این رو باید هر چه سریعتر نسبت به این موضوع تصمیم گیری کنیم.

    دنیامالی تاکید کرد: بعد از نصب دستگاه های کارت خوان بر روی تاکسی ها می توانیم از کارت های سیتی بانک که هم اکنون برای حمل و نقل عمومی استفاده می شوند هم استفاده کرد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط