فونیکسریمکسبهتام

چند پیشنهاد برای یک هدیه خودرویی جالب

هدیه به سبک خودرو

عصر خودرو- یکی از رسم‌های پسندیده در سراسر جهان‌، اهدای کادو در برخی ‌‌روزهای سال به افرادی است که دوستشان داریم. چه بهتر که این هدایا با سلایق و ویژگی‌های هر شخص تطابق داشته باشد تا بتوان رضایت آنها را به طور کامل جلب کرد. شاید برخی اوقات برای شما هم این سوال به وجود آمده باشد که برای یک فرد علاقه‌مند به خودرو چه کادویی مناسب است و می‌توان با تهیه آن لبخند رضایت را بر چهره او نشاند.

هدیه به سبک خودرو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در این نوشتار با چند پیشنهاد جالب خودرویی آشنا برای کادو دادن آشنا می‌شوید.

    ساعت
    ساعت یکی از جالب‌ترین و مناسب‌ترین کادوهایی است که می‌توانید به فرد مورد نظر هدیه دهید. این وسیله علاوه بر شکیل و مجلل‌بودن، می‌تواند پیش‌زمینه خودرویی نیز داشته باشد. همچنین پوشیدنی‌بودن آن باعث این می‌شود که هدیه شما بسیار کاربردی نیز باشد. در بازار کشور ساعت‌های تقلبی موج می‌زنند و شاید نتوان به راحتی یک ساعت خودرویی مناسب را یافت اما در این میان محصولات اورجینالی نیز موجود هستند که می‌توان آنها را تهیه کرد. سری ساعت‌های DS شرکت سرتینا با تکیه بر تیم رالی DS ساخته شده‌اند، در بازار کشور نیز موجود هستند. این ساعت‌ها با الهام بر سخت‌جان‌بودن و استحکام خودروهای رالی DS ساخته شده‌اند و از ظاهری شکیل نیز بهره می‌برند. یکی از این ساعت‌ها C032 است که از یک صفحه دایره‌شکل با پس‌زمینه مشکی بهره می‌برد. این ساعت از سری مجموعه DS ACTION بوده و یک تقویم آنالوگ و کرنومتر نیز دارد. قیمت این ساعت هم‌اکنون چیزی در حدود 2 میلیون تومان است. لطفا توجه داشته باشید که ساعت‌های عرضه شده با برند خودرویی لزوما توسط شرکت سازنده آن برند ساخته نشده‌اند و متاسفانه در کشور نمی‌توان نسخه اورجینال آنها را یافت.

    عطر 
    عطر و ادوکلن نیز یکی از مناسب‌ترین هدایا در مناسبت‌های مختلف به شمار می‌آیند و جنبه هدیه نیز دارند. خوشبختانه برای تهیه عطرهای اورجینال مزین به برند‌های خودرویی‌، شما نباید آنچنان نگران باشید و می‌توان در بازار کشور نیز آنها را تهیه کرد.
    یکی از پرطرفدار‌ترین ادوکلن‌های خودرویی موجود در بازار مربوط به برند جگوار بوده که با ظاهری شکیل و زیبا در دسترس است. این عطر در حجم 100 میلی‌لیتر و در شیشه‌ای تیره‌رنگ قرار گرفته است. لوگوی جگوار در وسط آن حک شده و در نگاه اول چشمان را به خود جذب می‌کند. رایحه آن از نوع تند و خنک است و برای بسیاری از سلایق مناسب به شمار می‌آید. قیمت این عطر در بازار هم اکنون در حدود 140 هزار تومان است.
    ادوکلن فراری با برند اسکودریا فراری عرضه شده است. این عطر در واقع نشان‌دهنده تیم فرمول یک فراری است و با رنگ قرمز به خوبی نمایانگر حس این شرکت خواهد بود. حجم آن 125 میلی‌لیتر است و رایحه ای تند‌، خنک و خوراکی را متساعد می‌کند. این ادوکلن ارزشمند در بازار با قیمتی در حدود 130 هزار تومان عرضه می‌شود.
    شاید دیدن یک محصول بوگاتی برای بسیاری از افراد آرزویی بیش نباشد اما می‌توان با تهیه یک ادوکلن ساخته شده تحت لیسانس این شرکت‌، حس لوکس بودن بوگاتی را تجربه کرد. عطر Design Motion ساخت بوگاتی هم‌اکنون در بازار موجود است و حجمی معادل با 125سی‌سی را داراست. این عطر رایحه‌ای تلخ و گرم را تولید می‌کند و می‌تواند انتخاب مناسبی برای افراد سخت‌پسند باشد. قیمت این عطر در بازار هم‌اکنون در حدود 230 هزار تومان است.

    لباس
    لباس هم یکی از هدایایی است که بسیار مناسبتی است و می‌تواند بهانه خوبی برای تبریک با اهدای کادو به دوستانتان باشد. عمدتا شما می‌توانید با مراجعه به برخی از فروشگاه‌های ورزشی سطح کشور که در زمینه تولید البسه با برند شرکت‌های خودرویی همکاری می‌کنند، کالای مورد نظر خود را بیابید و نسبت به خرید آن اقدام کنید.
    با نزدیک‌شدن به فصل بهار و گرم‌تر شدن هوا‌، یک تی‌شرت می‌تواند هدیه مناسبی باشد. در بازار می‌توان برند‌های متنوعی را یافت که محصولات اورجینال آنها با برند‌های خودرویی عرضه می‌شود. به طور مثال شرکت‌های آدیداس و پوما همواره همکاری‌های نزدیکی با برخی از خودرو‌سازان دارند و اقدام به تولید تی‌شرت یا لباس‌های دیگر با نشان یک خودروساز می‌کنند. شما می‌توانید این البسه را با قیمتی بین 200 تا 500 هزار تومان تهیه کنید. همچنین در صورت داشتن علاقه می‌توان برای طراحی یک تی‌شرت مناسب برای فرد مورد نظر با طرح خودرویی، به یکی از مراکز چاپ مراجعه کنید و یک کادوی کاملا خاص و منحصر‌به‌فرد را به عزیزتان هدیه دهید.
    کفش پورشه دیزاین 356 از معدود مواردی است که با نسخه اصلی در بازار کشور وجود دارد. این کفش ورزشی با برند آدیداس عرضه می‌شود و بخشی از طراحی آن بر عهده طراحان پورشه بوده است. جنس رویه آن از چرم ساخته شده و کف آن برای پیاده‌روی‌های طولانی نیز مناسب است. قیمت این کفش ورزشی ارزشمند چیزی در حدود 500 هزار تومان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو