فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس خبر داد:

کاهش چشمگیر حوادث رانندگی در روزهای اخیر

عصر خودرو- فرمانده انتظامی شهرستان پردیس با اشاره به کاهش چشمگیر حوادث رانندگی در روزهای اخیر گفت: این فرماندهی در ایام نوروز از توان صددرصدی نیروهای خود استفاده میکند.

کاهش چشمگیر حوادث رانندگی در روزهای اخیر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، غلامرضا حسنوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص تمهیدات این فرماندهی در ایام نوروز، ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و فرارسیدن سال نو، اظهار داشت: این فرماندهی به منظور تٱمین امنیت مسافرین نوروزی وهمچنین تسهیل در روان‌سازی ترافیک در سطح شهرستان برنامه‌های ویژه‌ای را به مرحله‌ اجرا در آورده است.

    وی گفت: علاوه بر مقرهای انتظامی و رده‌های تخصصی که در سطح شهرستان وجود دارد، چندین ایستگاه‌ پلیس را در نقاط استراتژیک و با تردد بالا فعال و مستقر کردیم.

    حسنوند افزود: این مقرها علاوه بر تٱمین امنیت برای شهروندان و مسافرین نوروزی، به عنوان راهنما برای مسافرین نیز عمل خواهند کرد.

    فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ادامه داد: همکاران ما در معاونت اجتماعی در این ایستگاه‌ها حضور دارند و مباحث مشاوره‌ای را در حوزه‌های اجتماعی، انتظامی، آسیب‌های اجتماعی و ترافیکی به هم‌وطنان و شهروندان شهرستان ارائه خواهند کرد.

    وی اضافه کرد: این فرماندهی در ایام نوروز از توان صددرصدی نیروهای خود استفاده می کند و در هر مکانی که احساس شود نیاز به پوشش بیشتر برای امنیت ترافیکی و اجتماعی دارد ورود خواهیم کرد.

    حسنوند اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان پردیس در مسیر مواصلاتی دو جاده هراز و فیروزکوه قرار دارد، برای روان‌سازی و تردد آسان خودروها علاوه بر استفاده از نیروهای کمکی از همکاران انتظامی، پارکینگ‌هایی را با همکاری شهرداری‌های بومهن و پردیس در سطح شهرستان تٱمین کردیم.

    فرمانده انتظامی شهرستان پردیس با بیان اینکه این پارکینگ‌ها برای توقف و استراحت مسافرین دایر شده، گفت: مسافرینی که قصد استراحت و خرید مایحتاج سفر خود را دارند با راهنمایی همکاران‌ما به این پارکینگ‌ها راهنمایی و بدون ایجاد ترافیک، پس از استراحت و یا خرید به مسیر خود ادامه خواهند داد.

    وی افزود: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری در بحث کاهش تلفات جاده‌ای بوده به هممین منظور طی دو ماه گذشته همکاران‌ما با حضور در مساجد، مدارس و محافل نسبت به آموزش همگانی رعایت قوانین و مقررات راهنمایی ‌و رانندگی به شهروندان پرداختند.

    حسنوند ادامه داد: در راستای اقدامات پیشگیرانه نیز با همکاری شهرداری پردیس و بومهن اقدام به نصب سرعت‌گیر، تابلوهای راهنما، رنگ‌آمیزی معابر و پیاده‌روها شده تا امسال شاهد کاهش آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای باشیم.

    فرمانده انتظامی شهرستان پردیس با بیان اینکه طی چهار روز ابتدایی سال نسبت به سال گذشته شاهد کاهش چشمگیر آمار تصادفات جاده‌ای در منطقه بودیم، اضافه کرد: طی هماهنگی‌هایی که با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس صورت گرفته و با همدلی و همراهی اعضای شورای تامین، ‌نیروهای انتظامی، امنیتی، سپاه و ‌بسیج به نحوی اقدام خواهیم کرد که هموطنانمان شاهد کوچکترین‌ ناامنی در سطح شهرستان نباشند.

    وی ضمن توصیه به شهروندان پردیسی، اظهار کرد: از شهروندان خواهش میکنیم در مسافرت‌ها عجله و شتاب نداشته باشند و با آرامش و رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی اقدام به سفر کنند تا سفری ایمن وبدون خطر را داشته باشند.‌

    حسنوند گفت: شهروندانی که در مجتمع‌های مسکونی و آپارتمانی ساکن هستند در هنگام سفر تمام انشعابات را بسته و حتما سرایدار و نگهبان داشته باشند و دیگر شهروندان نیز منازل خود به اقوام، بستگان و افراد مطمئن  بسپارند تا شاهد حادثه خاصی در شهرستان نباشیم.

    فرمانده انتظامی شهرستان پردیس  افزود: شهروندانی که قصد اسباب کشی در ایام نوروز دارند قبل از هرگونه انتقال وسایل و جا به جایی به کلانتری‌ها و ‌پاسگاه‌های نیروی انتظامی این اقدام را اطلاع‌رسانی کنند زیرا در غیر اینصورت از انتقال وسایل آنها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو