فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راهداری تهران خبر داد؛

جابجایی مسافران نوروزی تهران با ۱۳هزار اتوبوس وسواری

عصر خودرو- یک مقام مسئول از اختصاص ۵۰۰۰ اتوبوس و ۸۰۰۰خودروی سواری در پایانه‌های مسافربری استان تهران برای سفرهای نوروزی خبر داد و گفت:اتوبوس‌های بین شهری از نظرتجهیزات مورد بازرسی فنی قرار گرفته اند.

جابجایی مسافران نوروزی تهران با ۱۳هزار اتوبوس وسواری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مجید نصرالله نژاد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تهران عنوان کرد: درآستانه نوروز عملیات احیای خط‌کشی راه‌ها و نصب 18 هزار تابلوی علایم ایمنی درمحورهای استان تهران انجام و نیوجرسی جدید درهشت کیلومتر از محور تهران-قم آماده شده است.

    وی با بیان اینکه درآستانه نوروز خط‌کشی 400 کیلومتر از محورهای استان تهران احیا می‌شود، افزود: از سوی دیگر با همکاری پلیس راه اتوبوس‌های بین شهری از نظر امکانات و تجهیزات مورد بازرسی فنی قرار گرفته‌اند.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران عنوان کرد: درمجموع 5000 اتوبوس و 8000 خودروی سواری برای سفرهای نوروزی استان پیش‌بینی شده که برای دو میلیون مسافر ظرفیت دارند. عید 95 یک میلیون و 300 مسافر نوروزی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابه‌جا شدند که پیش‌بینی می‌شود در نوروز 96 به یک میلیون و 500 هزار نفر برسند.

    وی همچنین از آماده‌سازی تمام راهدارخانه‌ها و 34 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی استان تهران برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی خبر داد و افزود: 30 هزار نسخه بروشور معرفی اماکن گردشگری استان تهران تهیه شده که در مجتمع‌های خدماتی رفاهی و پایانه‌های مسافربری توزیع می‌ِ‌شوند.

    نصرالله نژاد همچنین گفت: 50 نیروی ثابت و 380 نیروی شرکتی راهدار در ایام نوروز در محورهای مواصلاتی استان مستقر خواهند بود و در مواقع لزوم به مسافران خدمت‌رسانی خواهند کرد. ضمن اینکه 16 شرکت امداد خودرو نیز در ایام نوروز پاسخگوی نیاز مسافران استان تهران درمحورهای مختلف خواهند بود.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران تاکید کرد: در 10 ماه نخست سال 95 نسبت به مدت مشابه سال 94 با کاهش تلفات جاده‌ای روبه رو شدیم که این آمار از 267 به 258 نفر رسید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو