فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۱۷۵۴»

فروش بنزین ۲هزارتومانی در شمال تهران

عصر خودرو- عرضه بنزین ۲هزارتومانی در جاده‌های شمال استان تهران از حواشی جالب این روزهای تردد در مناطق برفی و کوهستانی این استان است.

فروش بنزین ۲هزارتومانی در شمال تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، رفت و آمد به مسیرهای برفی شمال استان تهران در این روزها با حواشی متعددی همراه است؛ از لیزخوردن خودروها در مناطق برفی تا ترافیک‌های چندین ساعته در ساعات پایانی روز، اصلی‌ترین حاشیه سفری کوتاه به مناطق برف‌خیز استان تهران است. اما یکی از جالب‌ترین حواشی این سفرهای روزانه به نقاط شمالی استان تهران، عرضه بنزین با نرخ غیرمصوب 2هزار تومان در هر لیتر است.

    در برخی نقاط در جاده‌های منتهی به شهرها و روستاهای شمالی استان تهران که دسترسی به جایگاه‌های عرضه بنزین، طی مسافتی 5 تا 10 کیلومتری در نقاط کوهستانی را نیاز دارد، رانندگان برخی خودروهای عبوری که پیش‌بینی درستی از میزان مصرف بنزین خود نداشته‌اند، با کسری در ذخیره بنزین باک خودروی خود مواجه می‌شوند.

    به‌منظور درآمدزایی از این نیاز، افرادی در حاشیه جاده‌های برون‌شهری شمال استان تهران با نصب آزادانه بنرهای تبلیغاتی، اقدام به عرضه بنزین دبه‌ای می‌کنند. در این بنرها در خصوص قیمت بنزین چیزی نوشته نشده اما وقتی به این افراد مراجعه می‌کنید، دو انتخاب پیش روی شما می‌گذارند: دبه‌های 5لیتری بنزین با قیمت 10 هزار تومان و دبه‌های 10لیتری بنزین با قیمت 20 هزار تومان.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط