فونیکسریمکسبهتام

اقبال شاکری:

مردم از خدمات تاکسی‌های اینترنتی رضایت دارند

عصر خودرو- رییس کمیته عمران شورای شهر تهران از ضرورت ساماندهی تاکسی‌های آنلاین و اپلیکیشن‌های جابه‌جایی مسافر در پایتخت خبر داد.

مردم از خدمات تاکسی‌های اینترنتی رضایت دارند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، اقبال شاکری صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه سیصد و بیست و نهم شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت تاکسی‌های آنلاین و اپلیکیشن‌های جابه‌جایی مسافر گفت: مردم از خدمات این دو شرکت راضی و خوشحال هستند و برهمین اساس باید معاونت حمل و نقل شهرداری تهران نسبت به ساماندهی آنها و توسعه خدمات این شرکت‌ها در راستای کاهش استفاده از خودروهای شخصی اقدام کند.

    وی با بیان اینکه بعد از حادثه پلاسکو، دادستانی برای اولویت‌بندی ساختمان‌های ناایمن با شهرداری جلساتی گذاشته است گفت: با این حال جای خالی شورا در این جلسات احساس می‌شود و به نظر می‌رسد با توجه به اینکه در شورا دو کمیته پیگیری حادثه پلاسکو ایجاد شده است، باید نظر شورای شهر تهران نیز در این خصوص گرفته شود.

    رییس کمیته عمران شورای شهر تهران با اشاره به بارش نزولات آسمانی در روز گذشته گفت: متاسفانه آب‌گرفتگی‌هایی در برخی از معابر دیده شد که نشان می‌دهد ما نباید از آماده‌سازی شهر برای بارش برف و باران غافل شویم.

    شاکری با بیان اینکه معابر اصلی و درجه یک پس از بارش برف پاکسازی می‌شوند اما مشکل ما معابر فرعی و دارای شیب است، گفت: به نظر می‌رسد باید شورایاران و شهرداران مناطق از ظرفیت هیات‌های مدیره ساختمان‌ها استفاده کنند و به آنها آموزش داده تا در هنگام بارش باران و برف که اقدامات موثری انجام بدهند و اقداماتی مانند کیسه شن در اختیار آنها قرار دهند.

      در ادامه پرویز سروری رییس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران با بیان اینکه غبار و رطوبت بلای جان خوزستانی‌ها شده است، گفت: تذکر ما به مسوولان این است که اگر نمی‌توانند مشکلی را حل کنند، حداقل با حضورشان در کنار مردم مرهمی بر دردهایشان باشند نه اینکه مسوول مستقیم این غبار اعلام کند که حضورش ضرورتی ندارد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو