فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو تهران – شهر آفتاب (۳۶)

نمایشگاه خودرو پایتخت ، سکوی پرتابی برای فعالیت‌های صادراتی جدید

عصر خودرو- بالاخره انتظار برای صنعت خودرو و علاقه‌مندان این صنعت به پایان رسید و بعد از گذشت ۱۱ سال شاهد بازگشت نمایشگاه خودرو به پایتخت بودیم .

نمایشگاه خودرو پایتخت ، سکوی پرتابی برای فعالیت‌های صادراتی جدید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، شاید بتوان  بزرگ‌ترین رویداد برای صنعت خودرو کشور را در سال 95 برگزاری نمایشگاه خودرو تهران دانست. رویداد بزرگی که هرچند در طول سال‌های گذشته  در شهرهای مختلفی نمایشگاه‌های خودرو و صنایع وابسته  برگزارمی شد اما هرساله پایتخت از حضور این رخداد بزرگ خودرویی محروم بود. با تمام این تفاسیر دوباره  شاهد حضور نمایشگاه بزرگ خودرو در شهر آفتاب تهران هستیم.نمایشگاهی  که هرچند در روزهای سرد زمستانی برگزار می‌شود اما در این نمایشگاه اکثر شرکت‌های خودرویی واردکننده و تولیدکننده حضور گرمی  دارند و قرار است جدیدترین محصولات خود را رونمایی کنند و در معرض دید دوستداران خودرو و مصرف‌کنندگان قرا دهند.باید توجه داشت این نمایشگاه نه‌تنها برای جاده مخصوصی‌ها بلکه صنعت خودرو و صنایع وابسته به آن دستاوردهای خوبی به همراه داشته باشد چراکه در این نمایشگاه شاهد حضور گسترده  خودروسازان خارجی و سرمایه‌گذاران هستیم که می‌توان با برقراری ارتباط با آن‌ها و ورود فناوری و تکنولوژی روز دنیا در رشد و توسعه صنعت خودرو تأثیر بسزایی داشته باشد و صنعت خودرو کشور را در آینده نزدیک در گردونه رقابت با خودروسازان دنیا قرار دهد.
    عزیز اکبریان رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس  درباره  با برگزاری نمایشگاه خودرو تهران بعد از گذشت 11 سال  گفت: برگزاری  نمایشگاه  خودرو در تهران فرصتی  مناسب و ضروری هم برای مصرف‌کنندگان و هم تولیدکنندگان خودرو  تلقی می‌شود. تا بتوان دستاوردها و توانمندی‌های خودروسازان کشور را در معرض دید بازدیدکنندگان قرارداد.
    نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خودروسازان می‌توانند در این نمایشگاه با ارائه محصولات تولیدی خود  توانایی و ظرفیت‌های موجود این صنعت را در معرض دید مردم قرار دهند و این امر هم می‌تواند کمک کند تا مصرف‌کننده با شناخت بهتر محصول موردنظر خود را انتخاب و خریداری کند چراکه وقتی خریدار از نزدیک خودرو را مشاهده کند با شناخت بیشتر و با اطمینان اقدام به انتخاب خواهد کرد.
    رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس  بابیان اینکه به‌طور یقین  برگزاری نمایشگاه تهران می‌تواند در کسب‌وکار و رونق صنعت خودرو تأثیر مثبتی داشته باشد، افزود: با توجه به اینکه در این نمایشگاه شاهد حضور گسترده شرکت‌های خارجی هستیم به‌طور یقین می‌توان از توانمندی آن‌ها بهره برد تا در آینده شاهد تولید محصولاتی باکیفیت بالا و در سطح جهانی بود .
    وی ادامه داد: با تولید خودرو باکیفیت و در سطح جهانی می‌توان در گردونه رقابت با شرکت‌های خارجی قرار گرفت.
    اکبریان همچنین اظهار کرد: امیدواریم برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها بتواند صنعت خودرو کشور را هم در تولید محصولات باکیفیت وهم قطعات به سمت خودکفایی سوق دهد .
    رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس  یکی از دستاوردهای مهم این نمایشگاه را برقراری ارتباط با سرمایه‌گذاران خارجی دانست و گفت:نمایشگاه خودرو تهران رویداد بزرگی است که شرکت‌ها خودروسازی می‌توانند در این نمایشگاه  با شرکت‌های بزرگ و خوش‌نام خارجی تعامل داشته باشند تا بتوانند محصولاتی بهتر و باکیفیت‌تری را وارد بازار کنند و میزان رضایت مردم را بالا ببرند.
    وی ادامه داد:همچنین خودروسازان می‌توانند اقدام به واردات فنّاوری و فناوری‌های روز دنیا کنند، چراکه با ورود تکنولوژی‌های روز دنیا به صنعت خودرو کشور می‌توان مسیر رشد و توسعه در این صنعت را هموار کرد.
    اکبریان از دیگر دستاوردهای این نمایشگاه را معرفی  محصولات تولیدی صنعت خودرو کشور  برای  بازارهای هدف عنوان کرد و افزود: به‌طور یقین برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها می‌تواند شروع و سکوی پرتابی برای فعالیت‌های صادراتی جدید بشمار آید .
    رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس  از دیگر دستاوردهای برگزاری این نمایشگاه را  رونق صنعت قطعه‌سازی عنوان کرد و گفت:با توجه به ظرفیت بالای قطعه‌سازی در کشور به‌طور یقین برگزاری این نمایشگاه می‌تواند به ارتباط قطعه سازان با سرمایه گذران خارجی کمک شایانی کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو