فونیکسریمکسبهتام

خودرویی ها در بازار سرمایه/۲۵ بهمن ۹۵

خودرویی ها متعادل و مثبت

عصر خودرو- امروز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه، خودرویی ها متعادل و مثبت بودند لذا شاخص گروه با افزایش ۸۵ واحدی معادل ۰.۴۷ درصدی نمایشگر عدد ۱۷ هزار و ۷۵۹ واحد بود.

خودرویی ها متعادل و مثبت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ، طی روز جاری تعداد 106.8 میلیون سهام و حق تقدم خودرویی به ارزش 15 میلیارد تومان در 9 هزار نوبت معاملاتی دست به دست شد.
    در این روز همچنان شاهد صف فروش سنگین نماد خاور بودیم به طوریکه سهم در منفی کامل و قیمت 1,008 ریالی صف فروش 122 میلیونی را تجربه کرد.
    علی رغم قرارداد این شرکت با بنز از زمان بازگشایی تاکنون شاهد صف فروش سنگین غیر منطقی از این سهم هستیم که تلاشی برای بی ارزش جلوه دادن سهم توسط حقوقی است.
    امروز همچنین شاهد بازگشایی نماد خوساز بدون محدودیت دامنه نوسان بودیم ، این نماد پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده مبنی انتخاب اعضای هیات مدیره، اعلام تعدیل منفی و پیش بینی سود با افت سنگین حدود 24 درصدی مورد بازگشایی قرار گرفت، که این ریزش شدید قیمتی عامل دیگری برای جلوگیری از رشد بیشتر گروه خودرو بود، خوساز در قیمت 2,635 ریال به کار خود خاتمه داد.
    در طرف مقابل نماد خنصیر در آستانه مثبت کامل و قیمت 4,877 ریال صف خرید 1 میلیونی داشت.
    نمادهای خساپا و خودرو نیز به ترتیب معادل 2 درصد و 0.2 درصد رشد در قیمت پایانی 1,243 ریال و 2,765 ریال داشتند، خساپا با مقاومت مهم 133 تومانی و خودرو با مقاومت 301 تومانی مواجه است.
    امروز نماد خساپا 26 واحد تاثیر مثبت روی شاخص کل بورسس گذاشت و با 42 میلیون حجم و 5 میلیارد تومان ارزش معامله در صدر گروه بود، با این حال حقوقی خساپا 7 میلیون فروشنده و 2 میلیون خریدار بود.
    همچنین نمادهای خپارس و خزر در محدوده صفر تابلو قرار داشتند، مابقی نمادها نیز متعادل منفی یا مثبت بودند.
    گفتنی است در حال حاضر قیمت سهام  خودرویی ها در بورس با کاهش به زیر ارزش ذاتی در حداقل کف قیمتی ممکن قرار گرفته اند و علی رغم اخبار مثبت واکنش مثبتی نشان نمی دهند که به دلیل ریسک های موجود در بازار است.
    نکته ای که نباید از نظر دور داشت بازگشایی وبصادر و سایر بانکی ها متوقف در آینده نزدیک و تاثیرشان بر بازار از جمله خودرویی هاست.
    همچنین تا زمانی که خاور مورد حمایت حقوقی قرار نگیرد و موارد تاثیر گذار دیگر تعیین تکلیف نشوند حرکت خودرویی ها در این شرایط بازار دشوار خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو