فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو تهران – شهر آفتاب (۲۱)

نسل جدید خنک کننده موتور خودرو با فناوری روز دنیا را به نمایشگاه خودرو تهران می آوریم

عصر خودرو: مدیر عامل شرکت هومان شیمی پارس گفت : جدید ترین محصولات نانو تکنولوژی و نیز خنک کننده های خودرو های سبک، نیمه سنگین، سنگین و فوق سنگین که مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید شده است را در نمایشگاه خودرو شهر آفتاب معرفی خواهیم کرد.

نسل جدید خنک کننده موتور خودرو با فناوری روز دنیا را به نمایشگاه خودرو تهران می آوریم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸:۰۰

    به  گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ،  سید شمس الدین مصطفوی نسب با بیان این خبر گفت: در این نمایشگاه تلاش و تحقیق چند ساله شرکت هومان شیمی پارس را که منجر به تولید مایع خنک کننده خودرو با فناوری  OAT  و HOAT شده است را نمایش خواهیم داد. وی همچنین با بیان اینکه این محصولات بر پایه اسید های آلی تولید شده است گفت: دو محصول مانیدا  G5 ( برای خودروهای سبک و نیمه سنگین) و مانیدا G10 ( برای خودروهای سنگین و فوق سنگین) را در نمایشگاه خودروی تهران به متقاضیان و شرکت های خودرو ساز معرفی خواهیم کرد.
    او همچنین خاطر نشان کرد این محصولات علاوه بر اخذ پروانه ملی استاندارد ایران توسط معتبرترین آزمایشگاهای جهان مورد آزمایش و تایید قرار گرفته اند ( گواهینامه ها و نتایج آزمونها در سایت شرکت موجود است)
    مصطفوی نسب به معرفی محصولات گروه نانو این شرکت بطور مثال محلول آب گریز ساختن سطوح شیشه ای گفت دیگر محصول مرتبط با صنایع خودرو که در این نمایشگاه رونمایی خواهد شد پکیج مانیدا 3-2-1 می باشد،  این پکیج شامل یک دستمال میکرو فایبر غیر جاذب، اسپری تمیز کننده و چربی بر سطح، اسپری آب گریز نانو کلوئید و اسپری ضد بخار شیشه خودرو است.
    مدیر عامل هومان شیمی پارس میزان سرمایه گذاری برای راه اندازی این گرو تحقیقاتی تولیدی را 70 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: شرکت هومان شیمی پارس بعنوان یک شرکت خصوصی هم اکنون به یکی از مجهز ترین آزمایشگاهای ایرن مجهز است بطوریکه برخی از تجهیزات این آزمایشگاه انحصارا در اختیار تعداد محدودی از آزمایشگاه های کشور است.
    وی در انتها ضمن تشکر از تمامی پرسنل و نیز با قدر دانی ویژه از اعضای هیئت مدیره متخصص و همراه و مشاور عالی شرکت افزود: ورود به بازار محصولات تولیدی این گروه همزمان با برگزاری نمایشگاه خودرو تهران خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو