• حضور پررنگ شهرک اتومبیل گودرزی در اتواکسپو تهران
  • حضور پررنگ شهرک اتومبیل گودرزی در اتواکسپو تهران
  • حضور پررنگ شهرک اتومبیل گودرزی در اتو اکسپو تهران
  • حضور پررنگ شهرک اتومبیل گودرزی در اتواکسپو تهران
  • حضور پررنگ شهرک اتومبیل گودرزی در اتواکسپو تهران
  • حضور پررنگ شهرک اتومبیل گودرزی در اتواکسپو تهران
  • حضور پررنگ شهرک اتومبیل گودرزی در اتواکسپو تهران
  • حضور پررنگ شهرک اتومبیل گودرزی در اتواکسپو تهران
حضور پررنگ شهرک اتومبیل گودرزی در اتواکسپو تهرانحضور پررنگ شهرک اتومبیل گودرزی در اتواکسپو تهرانحضور پررنگ شهرک اتومبیل گودرزی در اتو اکسپو تهرانحضور پررنگ شهرک اتومبیل گودرزی در اتواکسپو تهرانحضور پررنگ شهرک اتومبیل گودرزی در اتواکسپو تهرانحضور پررنگ شهرک اتومبیل گودرزی در اتواکسپو تهرانحضور پررنگ شهرک اتومبیل گودرزی در اتواکسپو تهرانحضور پررنگ شهرک اتومبیل گودرزی در اتواکسپو تهران
پنجمین نمایشگاه خودرو تهران (۷۵)

حضور پررنگ شهرک اتومبیل گودرزی در اتو اکسپو تهران

عصر خودرو- شهرک اتومبیل گودرزی بزرگ‌ترین مجموعه خودرویی پایتخت و استان البرز حضوری گسترده در نمایشگاه خودرو تهران داشت. کسری شیروانی مدیر روابط عمومی این مجموعه در گفت‌وگو با خبرنگار عصر خودرو توضیحاتی را در خصوص اهداف این مجموعه برای حضور در نمایشگاه ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، از سال 1401 با ورود سامانه یکپارچه به میدان خریدوفروش خودرو، تمرکز نمایندگی‌ها از بحث فروش به توسعه برند تغییر پیدا کرد. شهرک اتومبیل گودرزی به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه خودرویی پایتخت و استان البرز که نماینده رسمی 10 شرکت خودرویی در کشور است و بیش از 20 مرکز فروش و خدمات پس از فروش در تهران و البرز راه‌اندازی کرده نیز با تمرکز بر روی برندینگ و همچنین توسعه همکاری‌های خود با شرکت‌های خودرویی تصمیم به حضور مستقیم در نمایشگاه خودرو تهران گرفت.

کسری شیروانی در ابتدا با اشاره به این موضوع که شهرک اتومبیل گودرزی در برنامه استراتژیک خود برای سال 1403 در نظر دارد تا سبد محصولات قابل‌ارائه خود را گسترده‌تر کند گفت: در اتواکسپو تهران صحبت‌ها و مذاکرات اولیه بسیار خوبی با چند شرکت خودرویی جدید صورت گرفت تا در صورت توافق طرفین، شهرک اتومبیل گودرزی پذیرای برند و محصولات آن‌ها نیز باشد.

وی با اشاره به این موضوع که حضور مجموعه گودرزی در نمایشگاه خودرو تهران فرصت خوبی را برای شناساندن هرچه بهتر این گروه خودرویی به مشتریان جدید و همچنین تکریم از مشتریان وفادار قبلی فراهم کرد گفت: جامعه مشتریان نمایندگی‌ها و شرکت‌های خودرویی را می‌توان ارزشمندترین و قابل‌احترام‌ترین سرمایه آن‌ها دانست به همین منظور شهرک اتومبیل گودرزی با حضور در نمایشگاه فرصتی را برای تکریم از مشتریان وفادار این مجموعه فراهم کرد و درعین‌حال با تعامل هرچه بیشتر در فضای حقیقی و مجازی تلاش خود را برای اطلاع‌رسانی به مخاطبان خود انجام داد. علاوه بر این با دعوت این مجموعه چند تن از بازیگران محبوب کشور از جمله آقایان سپند امیر سلیمانی، ارسلان قاسمی و امیر کاظم از غرفه شهرک اتومبیل گودرزی در اتواگکو تهران بازدید کردند. سپند امیر سلیمانی یکی از مشتریان وفادار این مجموعه است که به تازگی خودرو جدید خود را از این مرکز تحویل گرفته است.

مدیر روابط عمومی شهرک اتومبیل گودرزی با تأکید بر این موضوع که مدیریت این مجموعه مهندس سامان گودرزی یکی از جوان‌ترین و پویاترین کارآفرینان حوزه خودرو در کشور است گفت: تحقق اهداف استراتژیک این مجموعه در حوزه کارآفرینی و جذب و پرورش نیروی انسانی متخصص باعث شده تا حضور این مجموعه خودرویی در نمایشگاه علاوه بر تمرکز بر روی شناساندن هر چه‌بهتر برند مجموعه گودرزی به مشتریان و همچنین توسعه همکاری‌ها و تعامل با شرکت‌های خودرویی به‌منظور تحکیم وحدت با شرکای قبلی و جذب فرصت‌های جدید برای همکاری با سایر شرکت‌های خودرویی به سمت جذب نیروی‌های متخصص و متعهد نیز برود.

وی افزود: برنامه توسعه‌ای این شرکت در سال جدید حکم می‌کند که جذب و پرورش نیروی کار متعهد با جدیت تمام دنبال شود. نمایشگاه خودرو تهران فرصت بسیار مناسبی برای تعامل با افراد علاقه‌مند به خودرویی بود که بخشی از آن‌ها تمایل داشتند به این حوزه کاری ورود کنند.

وی در پایان با تقدیر از حضور حداکثری شرکت‌های خودرویی تولیدکننده و واردکننده در نمایشگاه گفت: برگزاری نمایشگاه فرصتی را فراهم کرد تا مردم، مسئولین و مدیران خودرویی بتوانند در فضایی دوستانه تعامل سازنده داشته باشند و هم‌چنین فرصت بسیار خوبی برای این مجموعه بود تا بتواند تعاملات خود را با شرکت‌های خودرویی بیشتر کند تا خدمات ارزنده‌تر و درخور را به مشتریان ارائه کند.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany