• 1
  • اولین کشنده دماغ‌دار کشور به‌زودی عرضه می‌شود
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
1اولین کشنده دماغ‌دار کشور به‌زودی عرضه می‌شود1111
پنجمین نمایشگاه خودرو تهران (۴۳)

اولین کشنده دماغ‌دار کشور به‌زودی عرضه می‌شود

عصر خودرو-جواد اکبری معاون بازاریابی و فروش شرکت ویرا دیزل در حاشیه برگزاری اتواکسپو تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خودرو امروز خبرهای خوبی از این شرکت داد.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، اکبری با اشاره به این موضوع که ویرا دیزل یک شرکت جوان زیرمجموعه گروه ماموت است و از سال 1400 فعالیت خود را به‌طور رسمی آغاز کرده است گفت: ویرا دیزل با همکاری شریک تجاری خود یعنی برند شاکمان سه محصول ( یک کامیونت و دو کشنده) را برای بازار ایران تولید کرده است.

وی افزود: تاکنون تعداد قابل توجهی دستگاه از کامیونت Y9 این شرکت که با لوگو و نشان شرکت مادر (Shacman) تولید می‌شود به مشتریان تحول داده‌شده و اکنون در خیابان‌ها در حال تردد است. اکبری گفت: نخستین خبر خوب ویرا این است که نسخه 9 تن این کامیونت به‌زودی توسط این شرکت به بازار معرفی و عرضه خواهد شد تا بتواند سبز محصولات این برند را تکمیل‌تر کند.
معاون فروش و بازاریابی شرکت ویرا دیزل در ادامه با اعلام این موضوع که استاندارد ADR برای کشنده‌های این مجموعه اخذشده است گفت: کشنده Y3 این شرکت که با نشان اختصاصی «VIRA» به بازار عرضه‌شده و اکنون تعداد قابل توجهی دستگاه از آن به مشتریان خود تحویل‌شده علاوه بر پاس کردن استانداردهای 85 گانه و همچنین رفع عیوب مونتاژی به سیستم ADR یا همان حمل کالاهای خطرناک نیز مجهز شده است.
اکبری در انتها با اعلام این خبر که کشنده دماغ‌دار Z3 تمامی مجوزها را برای عرضه به بازار دریافت کرده است گفت: این کشنده که در سال 1400 در نمایشگاه خودرو تهران معرفی شد اکنون با اخذ تمامی استانداردهای لازمه آماده ورود به بازار است. وی افزود: برنامه عرضه این خودرو مشخص‌شده و به‌زودی اعلام خواهد شد.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany