• خانواده برقی سبلان خودرو بزرگ‌تر می‌شود
  • خانواده برقی سبلان خودرو بزرگ‌تر می‌شود
  • خانواده برقی سبلان خودرو بزرگ‌تر می‌شود
  • خانواده برقی سبلان خودرو بزرگ‌تر می‌شود
  • خانواده برقی سبلان خودرو بزرگ‌تر می‌شود
  • خانواده برقی سبلان خودرو بزرگ‌تر می‌شود
  • خانواده برقی سبلان خودرو بزرگ‌تر می‌شود
  • خانواده برقی سبلان خودرو بزرگ‌تر می‌شود
  • خانواده برقی سبلان خودرو بزرگ‌تر می‌شود
  • خانواده برقی سبلان خودرو بزرگ‌تر می‌شود
  • خانواده برقی سبلان خودرو بزرگ‌تر می‌شود
خانواده برقی سبلان خودرو بزرگ‌تر می‌شودخانواده برقی سبلان خودرو بزرگ‌تر می‌شودخانواده برقی سبلان خودرو بزرگ‌تر می‌شودخانواده برقی سبلان خودرو بزرگ‌تر می‌شودخانواده برقی سبلان خودرو بزرگ‌تر می‌شودخانواده برقی سبلان خودرو بزرگ‌تر می‌شودخانواده برقی سبلان خودرو بزرگ‌تر می‌شودخانواده برقی سبلان خودرو بزرگ‌تر می‌شودخانواده برقی سبلان خودرو بزرگ‌تر می‌شودخانواده برقی سبلان خودرو بزرگ‌تر می‌شودخانواده برقی سبلان خودرو بزرگ‌تر می‌شود
توسط شرکت سبلان خودرو مایوان در نمایشگاه شهرایران اعلام شد

خانواده برقی سبلان خودرو بزرگ‌تر می‌شود

عصر خودرو- نمایشگاه «شهرایران» از امروز یکم بهمن‌ماه کار خودرو را در مصلی تهران آغاز کرد. این نمایشگاه که به همت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کل کشور و با رویکرد امین مالی و سرمایه‌گذاری شهری، حمل‌ونقل شهری و ... برپاشده میزبان جدیدترین مینی‌بوس تمام برقی بازار ایران بود که توسط شرکت سبلان خودرو مایوان به بازار عرضه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، مینی‌بوس تمام برقی 5.3 متری شرکت سبلان خودرو مایوان از برند CRRC انتخاب‌شده است. این محصول بسیار کارآمد می‌تواند نقش به سزایی در حمل‌ونقل پاک‌درون شهری ایفا کند. برند CRRC یکی از برندهای نام‌آشنا در بازار تجاری سازهای چین است که طیف گسترده‌ای از محصولات برقی را به بازار عرضه می‌کند. شرکت سبلان خودرو مایوان در نظر دارد تا بعد از این محصول به سراغ نسخه‌های 8، 12 و 18 متری آن نیز برود.

طیف گسترده محصولات این برند به همت سبلان خودرو مایوان در ابتدا به کشور وارد و در پارت‌های بعدی در سایت این شرکت به تولید خواهد رسید.

مینی‌بوس تمام الکتریکی 5.3 متری 2 متر عرض و 2.4 متر ارتفاع دارد و یک محصول بهینه برای استفاده‌های حمل‌ونقل درون‌شهری به‌حساب می‌آید.

وزن خالص این مینی بس 3.5 تن و حداکثر وزن قابل‌تحمل آن 5 تن (2.2 تن محور جلو، 3 تن محور عقب) است. سیستم پیشران تمام برقی این مینی‌بوس 161 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و باتری‌های آن با یک‌بار شارژ کامل توان حرکت برای 200 تا 220 کیلومتر را برای یک پیمایش با حداکثر ظرفیت مسافران و با حداکثر شیب روی در خود ذخیره می‌کنند.

این مینی‌بوس از دو پک باتری با ظرفیت مجموع 86.18 کیلووات ساعت بهره می‌برد که توسط شرکت سبلان خودرو مایوان برای مدت 8 سال یا 700 هزار کیلومتر گارانتی می‌شود.

شارژر تعبیه‌شده برای این مینی‌بوس یک نمونه 240 کیلوواتی است که می‌تواند 2 دستگاه مینی‌بوس را در یک و نیم ساعت به‌طور کامل شارژ کند. این اتوبوس با توجه به قوای محرکه به‌کاررفته‌اش می‌تواند تا 20 درصد شیب روی کند.

از جمله امکانات رفاهی این مینی‌بوس تمام برقی می‌توان به سیستم مالتی مدیا با نمایشگر 7 اینچی، دوربین دید عقب، صندلی چرمی باقابلیت تنظیم در 6 جهت برای راننده، ال ای دی فارسی و انگلیسی در جلو و عقب خودرو و سیستم سرمایشی و گرمایشی و بخار زدا اشاره کرد.  علاوه بر این‌ها مینی‌بوس 5.3 متری سبلان خودرو به دوربین داخل کابین مجهز است که تسلط راننده را بر روی اتاق و پیاده و سوارشدن مسافران بیشتر می‌کند. علاوه بر این سیستم تنظیم ارتفاع چراغ و سیستم پایش باد تایرها در این خودرو وجود دارد.

شرکت سبلان خودرو مایوان برای موتور این محصول 8 سال ضمانت بی‌قیدوشرط، برای باتری‌ها 8 سال یا 700 هزار کیلومتر و برای اکسل جلو و عقب آن‌که از برند Shiyanbaikun هستند 8 سال یا 500 هزار کیلومتر ضمانت در نظر گرفته است.

این خودرو در بازارهای جهانی حدود 88 هزار دلار قیمت دارد که با توجه به تعرفه 4 درصدی خودرو الکتریکی احتمالاً باقیمتی در حدود 4.2 تا 4.4 میلیارد تومان در بازار کشور عرضه می‌شود. البته هنوز نمی‌توان به‌صورت دقیق در خصوص قیمت آن اظهارنظر کرد چراکه قیمت تمام‌شده بستگی به منبع تخصیص ارز برای تامین مالی دارد و با توجه به این تغییرات قیمت نهایی تعیین خواهد شد.

نمایشگاه «شهرایران» نخستین رویداد ملی مدیریت شهری است که در آن محصولات ملی مرتبط با موضوعات تأمین مالی و سرمایه‌گذاری شهری، مبلمان و طراحی شهری، ماشین‌آلات و تجهیزات خدمات شهری، فرآیندها و سکوهای هوشمند شهری، پایش و پردازش تصویری، حمل‌ونقل و ترافیک، مدیریت پسماند و بازیافت، فضای سبز و محیط‌زیست، مسکن‌سازی و مصالح نوین ساختمانی وجود دارد. این نمایشگاه محل گردهمایی زیست‌بوم صنعت مدیریت شهری است که شهرداری‌های کشور، شرکت‌های بزرگ و فعال در حوزه مدیریت شهری و شرکت‌های دانش‌بنیان به معرفی دستاوردها و خدمات بخش‌های فعال در حوزه مدیریت شهری می‌پردازند.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از تاریخ 1 الی 3 بهمن‌ماه در شبستان اصلی مصلای امام خمینی از ساعت 9 الی 16 حضور پیدا کنند.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany