• جنسیس جدید معرفی شد+عکس
  • جنسیس جدید معرفی شد+عکس
  • جنسیس جدید معرفی شد+عکس
  • جنسیس جدید معرفی شد+عکس
  • جنسیس جدید معرفی شد+عکس
جنسیس جدید معرفی شد+عکسجنسیس جدید معرفی شد+عکسجنسیس جدید معرفی شد+عکسجنسیس جدید معرفی شد+عکسجنسیس جدید معرفی شد+عکس

جنسیس جدید معرفی شد+عکس

عصر خودرو-هیوندای در جدیدترین رویداد خبری خود تصاویری از جنسیس جی۷۰ جدید را منتشر کرد. همراه با جنسیس جی۷۰ جدید، دو کد رنگ آبی و طوسی با نام های Kawah Blue and Bartna Grey نیز معرفی شده اند که ظاهری زیبایی به این خودرو کره ای داده اند.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، براساس اطلاعات موجود، رینگ های آلومینیومی 18 و 19 اینچی برای جی70 در نظر گرفته شده است.(تصاویر منتشر شده، دو کد رنگ را در کلاس سدان و واگن 2024 نمایش داده اند)

در فضای کابین نیز تغییرات و بروزرسانی برای پنل قسمت تهویه هوا، حذف بیشتر دکمه های تنظیمی کنسول و تبدیل آن به حالت لمسی، تهویه صندلی ردیف جلو، گرم کن صندلی عثب و آینه عقب بدون فریم از جمله آپشن استاندارد در جنسیس جی70 مدل 2024 محسوب می شوند.

اما جذاب ترین بخش تغییرات یا بهتر بگوئیم مهمترین آن ها به پیشرانه مربوط می شود. در این قسمت، تپنده 2 لیتری توربوشارژ قبلی جای خود را به نمونه 2.5 لیتری داده که 300 اسب بخار خروجی دارد و در مقایسه با مدل پایه جنسیس جی70 که اکنون در بازار آمریکا به فروش می رسد حدود 48 اسب بخار بهبود داشته است.

گشتاور مجموعه نیز 422 نیوتن متر است که بازهم در مقایسه با 352 نیوتن متر جی70 بازار آمریکا شرایط بهتری دارد.

جنسیس جی70
از دیگر ویژگی های تریم پایه جی70 باید به حضور سیستم ترمز با برند جذاب و حرفه ای برمبو اشاره کنیم که کالیپرهای قرمز رنگ آن میان رینگ ها امضا خاص برمبو محسوب می شود. همچنین مشتریان با پرداخت هزینه بیشتر برای تریم بالاتر می توانند پیشرانه 3.3 لیتری 6 سیلندر را در اختیار داشته باشند.

جی70 مدل 2023 در بازار کره جنوبی حدود 32550 دلار قیمت دارد و در نسخه سدان این برچسب قیمت عدد 34 هزار دلار را نشان می دهد. سدان 6 سیلندر نیز 36200 دلار قیمت دارد.

برای مدل 2024 نیز رده قیمتی زیر 40 هزار دلار پیش بینی می شود.

جی70 یکی از سدان های برند جنسیس است که از سال 2017 تا کنون روی خط تولید قرار دارد و توسط پیتر شرایر طراحی شده است. این سدان بواسطه ویژگی های اسپرت در نمای ظاهری و پیشرانه مورد توجه بخش وسیعی از بازار قرار داشته است.

گفتنی است جنسیس موتور شرکت خودروسازی کره‌ای است که در زمینهٔ تولید خودروهای لوکس فعالیت می‌کند. شرکت هیوندای در 2009 نخستین جنسیس را روانهٔ بازار کرد. این خودروساز توانست خودرویی با امکانات فراوان و قیمت رقابتی ارائه دهد.

این‌شرکت در سال 2015 توسط شرکت خودروسازی هیوندای موتور در شهر سئول، کره جنوبی پایه گذاشته شد و یکی از شرکت‌های زیرمجموعهٔ گروه هیوندای است. هیوندای این شرکت را برای رقابت با شرکت‌های خودروسازی لکسس و اینفینیتی پایه گذاشت.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany