• 1
  • 1
  • 1
  • رونمایی از خودرو هایبرید فردا موتورز در سال 1402
  • 1
111رونمایی از خودرو هایبرید فردا موتورز در سال 14021
در نشست خبری پایان سال خودروسازی فردا مطرح شد:

رونمایی از خودرو هایبرید فردا موتورز در سال ۱۴۰۲

عصر خودرو- در نشست خبری پایان سال ۱۴۰۱ که در تعمیرگاه مرکزی شرکت فردا موتورز برگزار شد، محمدرضا آریان نژاد مدیر بازاریابی این شرکت توضیحاتی را در خصوص اقدامات صورت گرفته در سال جاری و برنامه‌های سال آینده این شرکت به خبرنگاران ارائه داد.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»؛ مدیر بازاریابی  فردا موتورز اعلام کرد: در سال 1401 این شرکت توانست دو خودرو SX5 و T5 را با نشان اختصاصی فردا موتورز به تولید انبوه برساند و  از خودرو 7 نفره لوکس M4 نیز رونمایی کند. آریان نژاد همچنین افزود: تعداد قابل‌توجهی از خودرو M4 اکنون در سایت تولیدی این شرکت تولیدشده و سال آینده به بازار ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به این موضوع که هنوز طرح فروش رسمی برای این محصول جدید اعلام‌نشده است گفت: قیمت‌هایی که برای M4 در بازار اعلام می‌شود هیچ‌کدام به‌صورت رسمی توسط شرکت عنوان نشده است و در ضمن هنوز هیچ  برنامه فروش رسمی برای این خودرو برقرار نشده است.  وی همچنین در تکمیل توضیحات در خصوص برنامه‌های سال آینده این شرکت ضمن اشاره به عرضه یک خودرو هایبرید توسط فردا موتورز در سال آینده گفت: کراس اوور SX5 که در سال 1401 فروش خوب و قابل‌توجهی داشت قرار است در سال آینده با موتور توربو به بازار عرضه شود و خودرو T5 نیز قرار است با یک فیس لیفت جدید روانه بازار شود.
آریان نژاد در ادامه در خصوص شبکه نمایندگی و عاملیت‌های مجاز این شرکت گفت: در ابتدای سال 1401 نمایندگی‌های فردا موتورز در سراسر کشور 32 عدد بود ولی در پایان امسال این عدد به 47 افزایش پیداکرده است. وی افزود: این شرکت برنامه‌ریزی کرده تا سال 1402 را  با تعداد 70 نمایندگی در سراسر کشور به پایان برساند.

مدیر بازاریابی فردا موتورز در انتها در خصوص ارائه خدمات پس از فروش و خدمات امدادی در ایام تعطیلات نوروز عنوان کرد: کمپین خدمات پس از فروش نوروزی در 21 شهر کشور  آماده ارائه خدمات به مشتریان خواهند بود.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany