• نخستین چانگان وارداتی قیمت خورد
  • نخستین چانگان وارداتی قیمت خورد
  • نخستین چانگان وارداتی قیمت خورد
نخستین چانگان وارداتی قیمت خوردنخستین چانگان وارداتی قیمت خوردنخستین چانگان وارداتی قیمت خورد

نخستین چانگان وارداتی قیمت خورد

عصر خودرو- سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان طی نامه ای خطاب به مدیرعامل بورس کالا، قیمت پایه علی الحساب درب انبار شرکت چانگان CS۳۵پلاس را ۵۸۳ میلیون تومان اعلام کرد. لازم به ذکر است که هزینه های اسقاط، مالیات، عوارض شماره گذاری و بیمه شخص ثالث به قیمت نهایی این خودرو افزوده خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این قیمت بر اساس توافق اولیه با واردکنندگان با احتساب 15درصد سود واردکننده محاسبه شده است.

این کراس اوور کامپکت شهری در مقایسه با آخرین حضور مدل CS35 به صورت تولیدی در بازار ایران تغییراتی زیادی از نظر ابعاد، امکانات و قوای محرکه داشته و به نوعی، محصولی کاملا تازه به ایران وارد خواهد شد. در طراحی ظاهری به سختی می توان شباهتی حتی در قالب های جانبی بدنه بین CS35پلاس و CS35های موجود در بازار ایران پیدا کرد و تنها نقطه اشتراک ظاهری، طراحی ستون C این خودرو نوار مشکی روی آن با لوگو چانگان است.

در طراحی ظاهری Cs35پلاس بار دیگر استودیو طراحی چانگان در توری ایتالیا دست به کار شده تا کراس اوور کامپکت شهری این خودروساز را به جای فرم های مملو از قوس و نیم دایره، با خطوط شکسته و فرم های مربعی مشابه شاسی بلند ها شکل دهد. قوس گلگیرها از حالت نیم دایره به فرم مربعی تغییر هویت داده اند و خطوط شخصیت و کمربند نمای جانبی نیز به طور کامل با عضلات جدید گلگیر ها هماهنگ شده اند و طراحی فرورفته در پایین در ها مکمل این تحول در نمای ظاهری CS35پلاس است.

CS35 پلاس از تنوع دو قوای محرکه 1.6 لیتری تنفس طبیعی 128 اسب بخاری با گیربکس 6سرعته اتوماتیک AT یا 1.4 لیتری توربو 148 اسب بخاری با گیربکس 7 سرعته دو کلاچه بهره می برد که بر اساس شنیده ها، سایپا نسخه توربو این خودرو را برای بازار ایران درنظر گرفته است. CS35پلاس با این پیشرانه به حداکثر گشتاور 260 نیوتون متر دست پیدا می کند و مصرف سوخت آن در سیکل ترکیبی به 6.4 لیتر می رسد که از مخزن سوخت 53 لیتری تغذیه می کند و شتاب صفر تا صد آن حدود 11 ثانیه است.

قیمت CS35پلاس در بازار کشورهای حاشیه خلیج فارس از 12 تا حدود 19 هزار دلار متغیر است و نسخه های پایه این خودرو در چین به قیمتی حدود 10 هزار دلار نیز حتی نزدیک هستند.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany