• تایکان 2022 خاص‌ترین خودرو الکتریکی پورشه
  • تایکان 2022 خاص‌ترین خودرو الکتریکی پورشه
  • تایکان 2022 خاص‌ترین خودرو الکتریکی پورشه
  • تایکان 2022 خاص‌ترین خودرو الکتریکی پورشه+ عکس
تایکان 2022 خاص‌ترین خودرو الکتریکی پورشهتایکان 2022 خاص‌ترین خودرو الکتریکی پورشهتایکان 2022 خاص‌ترین خودرو الکتریکی پورشهتایکان 2022 خاص‌ترین خودرو الکتریکی پورشه+ عکس

تایکان ۲۰۲۲ خاص‌ترین خودرو الکتریکی پورشه+ عکس

عصر خودرو- پورشه برای مدل ۲۰۲۲ به‌روزرسانی‌هایی را روی سدان الکتریکی تایکان انجام داده است که اصلی ترین آن تغییر رنگ است.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پورشه برای مدل 2022 به‌روزرسانی‌هایی را روی سدان الکتریکی تایکان انجام داده است. این خودرو برای سال 2022 سدانی برقی نیست، اما به دلیل امکاناتی که در آن طراحی شده است آن را به جذاب ترین خودروهای پورشه کرده است که ترکیبی از قدرت رانندگی و استقامت عملکردی را ارائه می دهد.

این خودرو با ظاهری چشمگیر و همچنین فضای داخلی بسیار قابل تنظیم و با تکنولوژی بالا عرضه می شود. اصلی‌ترین به‌روزرسانی در تایکان ظاهری بیرونی بوده که این خودرو با افزایش لیست رنگ‌ها و آپشنی که دارد جلب توجه می کند. این خودرو فاقد ویژگی‌های الکتریکی است اما بسیار به صرفه است.

این خودرو برای سال 2022 تغییرات چشمگیری ندارد اما با این وجود در اینجا دستیار صوتی برای درک بهتر درخواست‌ها بهبود پیدا کرده و ناوبری مسیر را سریع‌تر پیدا می‌کند. این خودرو تفاوت هایی با تسلا مدل S دارد اما شاید جایگزین آن شود. این خودرو اکنون دارای سیستم اطلاعات سرگرمی دستورات صوتی پیشرفته، سیستم عامل بهبود یافته است و همچنین مجهز به اندروید اتو شده که به Apple CarPlay می‌پیوندد.

تایکان همچنین می‌تواند با کنترل از راه دور و از طریق تلفن هوشمند،  پارک شود، به این معنی که نیاز نیست کسی پشت فرمان آن بنشیند.  تایکان 22 همچنین از عملکرد بهتر مدیریت حرارتی و شارژ بهره می‌برد که به گفته پورشه هدف از آن کاهش زمان شارژ است. در حالی که تایکان توربو و توربو S عملکردی برابر با ابرخودرو‌ها ارائه می‌دهد، بسیاری چهار چرخ محرک ارزان‌تر تایکان 4S را پیشنهاد می دهند.  4S دارای پیشرانه 522 اسب بخار، رینگ‌های 19 اینچی، سیستم تعلیق بادی تطبیقی ​​، روکش چرم داخلی و ورودی بدون کلید است.

اکثر مدل‌های تایکان دارای موتور‌های الکتریکی دوگانه هستند که هم به چرخ های جلو و هم به چرخ های عقب متصل می شوند.  4S با باتری کوچکتر 522 اسب بخار و با باتری بزرگتر 562 اسب بخار تولید می‌کند؛ گفتنی است مدل توربو می تواند 670 اسب بخار و توربو S می تواند 750 اسب بخار قدرت تولید کند.

همه مدل‌های تایکان دارای یک گیربکس دو سرعته هستند که در هنگام شتاب می توان هیجان را حس کرد. تایکان 4S شتابی ایجاد می کند که می تواند در 3.4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت رسید.

در داخل تایکان می توان شاهد یک ظاهری زیبا همراه با فناوری های مدرن بود. شاید بتوان گفت طراحی ساده ای دارد اما در فضایی در طیف وسیعی از مواد غنی و رنگ بندی متفاوت پوشانده شده است. تایکان به صورت استاندارد با 4 صندلی عرضه می‌شود.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany