• اکلیپس کراس 2022؛ کراس اووری از میتسوبیشی با 152 اسب بخار قدرت
  • اکلیپس کراس 2022؛ کراس اووری از میتسوبیشی با 152 اسب بخار قدرت
  • اکلیپس کراس 2022؛ کراس اووری از میتسوبیشی با 152 اسب بخار قدرت
  • اکلیپس کراس 2022؛ کراس اووری از میتسوبیشی با 152 اسب بخار قدرت
اکلیپس کراس 2022؛ کراس اووری از میتسوبیشی با 152 اسب بخار قدرتاکلیپس کراس 2022؛ کراس اووری از میتسوبیشی با 152 اسب بخار قدرتاکلیپس کراس 2022؛ کراس اووری از میتسوبیشی با 152 اسب بخار قدرتاکلیپس کراس 2022؛ کراس اووری از میتسوبیشی با 152 اسب بخار قدرت

اکلیپس کراس ۲۰۲۲؛ کراس اووری از میتسوبیشی با ۱۵۲ اسب بخار قدرت

عصر خودرو- تمام مدل‌های اکلیپس کراس به صورت استاندارد با موتور ۱.۵۲ لیتری توربوشارژ ۱۵۲ اسب بخاری عرضه می‌شوند که شتاب کافی را فراهم می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری از خودروهای مدرن دارای قابلیت جسورانه ای هستند که طرفداران زیادی نیز دارند. یکی از این خودروها میتسوبیشی اکلیپس کراس است که قرار در سال 2022 با حفظ ظاهر اسپرت، دارای نقاط قوت بالایی است؛ اما متأسفانه عملکرد آن در جاده بسیار آرام‌تر از آن است که ظاهر برون گرا نشان می‌دهد.

تمام مدل‌های این خودرو به صورت استاندارد با موتور 1.52 لیتری توربوشارژ 152 اسب بخاری عرضه می‌شوند که شتاب کافی را فراهم می‌کند، اما شاسی اکلیپس کراس حداقل سواری آرام را برای سفر راحت انجام می‌دهد. کابین کراس برای افراد و حتی باری که به همراه دارید، جادار است، اما برخی امکانات آن با دیگر رقبا مانند مزدا CX-5، تویوتا RAV4 و فولکس واگن تیگوان یکی نیست.

پس از تولید این خودرو برای سال 2021، میتسوبیشی روی اکلیپس کراس تغییراتی ایجاد کرد و اکنون این خودرو برای سال 2022 دارای امکانات خوبی است که شامل برخی امکانات پیشرفته هم در جلو و هم در عقب است. کابین اکلیپس کراس برخی از به روزرسانی‌ها را در قالب یک صفحه نمایش لمسی 8.0 اینچی اطلاعاتی و سرگرمی دریافت کرده است که برای استفاده راحت‌تر طراحی شده است

روی صندلی ها یک روکش چرم خاکستری جدید نیز در دسترس است، اما میتسوبیشی هیچ تغییری در پیشرانه اکلیپس کراس برای سال 2022 ایجاد نکرده است. این خودرو در 2 تریم SE و LE  ارائه می شود که نسخه SE بهترین ویژگی‌ها را ارائه می دهد؛ این خودرو دارای ویژگی‌های اضافی بیشتری نسبت به مدل LE است که از نظر قیمتی نیز کمی بیشتر است.

این خودرو دارای امکانات اضافی مانند ورود بدون کلید، مجموعه‌ای از ویژگی‌های کمک راننده و کنترل خودکار آب و هوا در دو منطقه است. دیفرانسیل جلو در مدل SE نیز استاندارد است، اما با پرداخت هزینه اضافی می‌توان سیستم چهار چرخ متحرک را دریافت کرد.

این خودرو قادر است با نیرویی که دارد در 8.6 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. این موتور با یک گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) همراه است و قدرت را بدون مشکل ارائه می‌دهد. سیستم تعلیق اکلیپس کراس برای راحتی بیشتر تنظیم شده است.

اکلیپس کراس قرار است در کشور‌های ناحیه آسیا و استرالیا عرضه شود  که آستانه قیمتی که برای این کراس اوور در نظر گرفته شده است حدود  24 هزار دلار است و امکانات معمول مثل نمایشگر لمسی 8 اینچ و رینگ اسپرت 17 اینچ دارد. در بازار جهانی، کراس‌اور‌های بزرگ‌تر و قدرتمندتر، مثل تویوتا راو4، نیسان ایکس‌تریل و هیوندای توسان و سانتافه با آستانه قیمت 25 تا 30 هزار دلار قابل خرید هستند.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany