• مقایسه کادیلاک اسکالاد 2021 با GMC یوکان
  • مقایسه کادیلاک اسکالاد 2021 با GMC یوکان
  • مقایسه کادیلاک اسکالاد 2021 با GMC یوکان
  • مقایسه کادیلاک اسکالاد 2021 با GMC یوکان
  • مقایسه کادیلاک اسکالاد 2021 با GMC یوکان
  • مقایسه کادیلاک اسکالاد 2021 با GMC یوکان
  • مقایسه کادیلاک اسکالاد 2021 با GMC یوکان
مقایسه کادیلاک اسکالاد 2021 با GMC یوکانمقایسه کادیلاک اسکالاد 2021 با GMC یوکانمقایسه کادیلاک اسکالاد 2021 با GMC یوکانمقایسه کادیلاک اسکالاد 2021 با GMC یوکانمقایسه کادیلاک اسکالاد 2021 با GMC یوکانمقایسه کادیلاک اسکالاد 2021 با GMC یوکانمقایسه کادیلاک اسکالاد 2021 با GMC یوکان

مقایسه کادیلاک اسکالاد ۲۰۲۱ با GMC یوکان

عصر خودرو-کادیلاک اسکالاد ۲۰۲۱ و GMC یوکان از نظر سگمنت بسیار شبیه یکدیگر هستند که در این گزارش به بررسی آن‌ها پرداخته ایم.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  این روز‌ها رقابت زیادی میان شاسی بلندها وجود دارد که دو مورد از محبوب‌ترین مدل‌ها شامل کادیلاک اسکالاد 2021 و GMC یوکان  است. این 2 خودرو طرافداران زیادی دارند و می توان گفت از نظر سگمنت و پلتفرم شبیه به هم هستند و قرار است در این گزارش تفاوت های آنها را بررسی کنیم.

از نظر عملکردی، برخی از نمونه‌های شاسی بلند جدید به راحتی قابل تشخیص نیستند و زمانی که کنار هم قرار می گیرند تشخیص آنها مشکل است. پیشرانه 420 اسب بخاری، گشتاور 460 پوند فوتی با موتور 6.2 لیتری 8 سیلندر و گیربکس 10 سرعته اتوماتیک استاندارد در مدل‌های کادیلاک اسکالاد 2021 و  GMC یوکان به صورت استاندارد عرضه می‌شود.

کالیبراسیون دریچه گاز و گیربکس اساساً در هر 2 خودرو یکسان است و می توان گفت که یک کالیبراسیون ایده آل در هر 2 خودرو طراحی شده است. این 2 خودرو همچنین بسیاری از ویژگی‌های دیگر از جمله تمام برنامه‌های جالب تریلر را به اشتراک می‌گذارند.

اسکالید دارای جدیدترین سیستم تعلیق Air Ride Adaptive است که به صورت استاندارد ارائه می شود، که رقیب دیگر آن را ندارد. اما GMC یوکان دارای سیستم تعلیق کویل، فنر‌های متوسط ​​و MR-shock  است که به صورت استاندارد در آن ارائه می شود.

نکته حائز اهمیت این است که 2 خودرو دارای سواری راحت و نرمی هستند که هم راننده و هم سرنشینان در آن احساس خوب دارند.  جعبه‌ انتقال قدرت اتوماتیک دو سرعته AWD در هر 2 خودرو ارائه می‌شود و دارای یک کنترل الکترونیکی هستند

کروز کنترل تطبیقی ​​در یوکان دنالی اختیاری است، اما اسکالید دارای گزینه Super Cruise است که در گذشته در CT6 عرضه می شد و اکنون برای نسل جدید گسترش پیدا کرده است.

کابین نسخه‌ استاندارد جی‌ام‌سی یوکان به شورولت تاهو و شورولت سابربن شباهت زیادی دارد ولی مدل Denali کابینی بسیار لوکس با صندلی‌های متفاوت و تزیینات چوبی روی داشبورد دارد. ویژگی‌های برجسته فضای داخلی این مدل نمایشگر 10 اینچی سیستم اطلاعاتی و سرگرمی، نمایشگر پشت فرمان 8 اینچی، سیستم هداپ 15 اینچی (HUD)، سانروف پانوراما و سیستم سرگرمی برای سرنشینان عقب با دو نمایشگر لمسی 12.6 اینچی هستند.

کادیلاک برای ارائه کابین‌های فناورانه و فوق العاده راحت، شهرت جهانی دارد. در این محصول نیز طبق قاعده عمل کرده و مخاطب را مجذوب خود می‌کند. یک نمایشگر 7.2 اینچی لمسی سمت چپ فرمان قرار دارد که در واقع مرکز نمایش اطلاعات ضروری ویژه راننده است و دقیقا متصل به آن یک نمایشگر 14.2 اینچی دیجیتال پیش روی راننده قرار دارد که جایگزین نشانگر سنتی آمپر شده است.

نمایشگر اصلی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی نیز در ادامه نمایشگر‌های قبلی قرار دارد و در اندازه 16.9 اینچ با فناوری او ال ایی دیی کیفیت بالایی از تصاویر را به نمایش می‌گذارد.
GMC دارای یک سیستم Bose Performance Series است که به یک سیستم 14 بلندگو مجهز شده است اما کادیلاک دارای یک سیستم AKG  فراگیر با 19 بلندگو است.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany