• سدان تمام برقی BMW باظاهری متفاوت معرفی شد+ عکس
  • سدان تمام برقی BMW باظاهری متفاوت معرفی شد+ عکس
  • سدان تمام برقی BMW باظاهری متفاوت معرفی شد+ عکس
  • سدان تمام برقی BMW باظاهری متفاوت معرفی شد+ عکس
سدان تمام برقی BMW باظاهری متفاوت معرفی شد+ عکسسدان تمام برقی BMW باظاهری متفاوت معرفی شد+ عکسسدان تمام برقی BMW باظاهری متفاوت معرفی شد+ عکسسدان تمام برقی BMW باظاهری متفاوت معرفی شد+ عکس

سدان تمام برقی BMW باظاهری متفاوت معرفی شد+ عکس

عصر خودرو-بی ام و می‌گوید i۴ توانایی پیمودن ۴۰۰ کیلومتر در ساعت را با باتری خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بی ام و با مدل‌های الکتریکی غریبه نیست  و سدان 2022 i4 به نظر می‌رسد نمونه کار‌های EV این برند را بیشتر تقویت کند. i4 که بر اساس مشهورترین مدل Bimmer یعنی سری 3 ساخته شده، چهار درب کم ارتفاع است که انتظار می‌رود با رقبایی مانند تسلا مدل 3 و آئودی e-tron GT رقابت کند.

در حالی که جزئیات کامل هنوز در دسترس نیست، ما می‌دانیم BMW EV دارای یک موتور الکتریکی 530 اسب بخار و یک باتری 80.0 کیلووات ساعتی خواهد بود. BMW ادعا می‌کند که i4 یک خودرو کامل مجهز به تجهیزات پیشرفته هنگام فروش در سال 2021 خواهد شد.

BMW i4 یک سدان الکتریکی کاملاً جدید است که انتظار می‌رود با سرانجام در سال 2021 در نمایشگاه‌ها، در برابر تسلا مدل 3 و سایر سدان‌های اندازه متوسط ​​EV رقابت کند. 2022 i4 الکترون‌ها را به یک موتور الکتریکی تغذیه می‌کند که انتظار می‌رود 530 اسب بخار قدرت داشته باشد.

BMW گفته است که ظرفیت باتری این سدان تقریباً 80.0 کیلووات ساعت خواهد بود. به همین ترتیب، این شرکت می‌گوید این چهار در تمام برقی در چهار ثانیه صفر تا 96 کیلومتر در ساعت شتاب می‌گیرد. انتظار داریم که i4 هم پیشرانه عقب و هم چرخ محرک را ارائه دهد که در نهایت زمان‌های مختلف صفر تا 96 کیلومتر در ساعت را تولید می‌کند.

بی ام و می‌گوید i4 توانایی پیمودن 400 کیلومتر در ساعت را با باتری خواهد داشت. در کنار بسته باتری که حدود 80.0 کیلووات ساعت است، i4 دارای ظرفیت شارژ 150 کیلوواتی خواهد بود که می‌تواند فقط در 35 دقیقه 80 درصد دامنه رانندگی ماشین را تأمین کند.

ما می‌دانیم که این خودرو زمینه‌های طراحی اصلی خود را با سری 3 سدان این شرکت به اشتراک می‌گذارد، بنابراین فضای داخلی نیز به همان اندازه جادار خواهد بود. خط سقف i4 نمایشی‌تر از 3 است. 2022 BMW i4 توسط اداره ایمنی ترافیک بزرگراه ملی (NHTSA) یا موسسه بیمه ایمنی بزرگراه (IIHS) مورد آزمایش قرار نگرفته است. در حالی که انتظار داریم همه جدیدترین فناوری کمک راننده و شاید حتی حالت‌های نیمه مستقل رانندگی را ارائه دهد، اما تجهیزات خاص را تا نزدیک شدن به تاریخ رسمی فروش آن نمی‌شناسیم.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany