• رونمایی پورشه از خودرو Porsche Taycan Cross Turismo 2022
  • رونمایی پورشه از خودرو Porsche Taycan Cross Turismo 2022
  • رونمایی پورشه از خودرو Porsche Taycan Cross Turismo 2022
  • رونمایی پورشه از خودرو Porsche Taycan Cross Turismo 2022
رونمایی پورشه از خودرو Porsche Taycan Cross Turismo 2022رونمایی پورشه از خودرو Porsche Taycan Cross Turismo 2022رونمایی پورشه از خودرو Porsche Taycan Cross Turismo 2022رونمایی پورشه از خودرو Porsche Taycan Cross Turismo 2022

رونمایی پورشه از خودرو Porsche Taycan Cross Turismo ۲۰۲۲

عصر خودرو- شرکت پورشه با انتشار تعدادی عکس خودرو Porsche Taycan Cross Turismo ۲۰۲۲ را رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سه سال از زمان رونمایی پورشه از Mission E Cross Turismo در نمایشگاه ژنو به عنوان خودرویی که در شرف تبدیل شدن به سدان برقی Taycan بود، گذشت. با تشدید تبلیغات و جلب نظر مصرف کنندگان، مدل سقف بلند آن به اولین مدل تولیدی این خودرو نزدیک شد. امروز برند Zuffenhausen ویدئوی جدیدی را منتشر کرد که نمونه اولیه استتار شده این خودرو را به تصویر می‌کشید.

استفان ویکباخ رئیس گروه مدل Taycan، پشت فرمان یکی از خودرو‌های آزمایشی جدید نشست و برخی از جزئیات اولیه در مورد اولین خودرو الکتریکی یک از برترین مارک‌های جهان را به اشتراک گذاشت. تغییر سبک بدنه متفاوت برای خودرو Taycan به معنای ایجاد یک سقف جدید و افزودن ریل‌های سقف همان گونه‌ای است که مشتریان از یک خودرو برای کاربرد بیشتر انتظار دارند.

راحتی و عملکرد بسیار خوب خودرو پورشه Taycan Cross Turismo
پورشه Taycan Cross Turismo به عنوان یک وسیله نقلیه متقابل توصیف می‌شود و برای اداره کنترل بهتر در جاده‌های ناهموار، حالت رانندگی CUV را ارائه می‌دهد. مهندسان همچنین سیستم تعلیق را اصلاح کرده و در همین راستا فاصله خودرو با زمین را افزایش دادند. این در حالی است که ظرفیت بار در مقایسه با سدان بهبود یافته است.

جالب اینجاست که ویکباخ اشاره می‌کند که صندلی‌های عقب در حال حاضر جادارتر هستند و این موضوع می‌تواند به معنای کشیده شدن فاصله دو محور یا بهبود ساختار نسبت به Taycan معمولی باشد. نسخه بیرونی اولین Porsche’s EV قبلا وارد مرحله پیش تولید شده است و این بدان معنی است که باید به زودی منتظر معرفی و عرضه رسمی باشیم.

بر اساس گزارشی که در پایان سال گذشته توسط مجله آلمانی Auto Bild منتشر شد، ادعا شد که آئودی یک خودرو E-Tron GT را تولید می‌کند که همراه با یک نسخه برتر RS است. ظاهرا این امر از اوایل سال 2022 اجرایی می‌شود و باید Taycan Cross Turismo را در رقابت شکست دهد. منطقی خواهد بود که پورشه خودرو برقی خود را نیز به عنوان یک Sport Turismo معمولی و بدون به روزرسانی‌های الهام گرفته از SUV بفروشد، اما هنوز برای نتیجه گیری زود است و باید صبر کرد.

 

 

 

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany