• سرویس های "شُسته رُفته" جدید اتوخسروانی را بشناسید
  • سرویس های "شُسته رُفته" جدید اتوخسروانی را بشناسید
  • سرویس های "شُسته رُفته" جدید اتوخسروانی را بشناسید
  • سرویس های "شُسته رُفته" جدید اتوخسروانی را بشناسید
  • سرویس های "شُسته رُفته" جدید اتوخسروانی را بشناسید
سرویس های "شُسته رُفته" جدید اتوخسروانی را بشناسیدسرویس های "شُسته رُفته" جدید اتوخسروانی را بشناسیدسرویس های "شُسته رُفته" جدید اتوخسروانی را بشناسیدسرویس های "شُسته رُفته" جدید اتوخسروانی را بشناسیدسرویس های "شُسته رُفته" جدید اتوخسروانی را بشناسید
به بهانه آغاز به کار اتوشناس و اتویار؛

سرویس های "شُسته رُفته" جدید اتوخسروانی را بشناسید

عصر خودرو- اتوشناس، اتویار و اتوآپ سه برند جدید اتوخسروانی از امروز طی مراسمی آغاز به کار کردند. اتوخسروانی با ۴۸ سال سابقه حضور در فرایند فروش خودرو یکی از نام های شناخته شده در کشور به شمار می رود که به نوعی می توان این نام را منسجم ترین و موفق ترین برند در حوزه فروش خودرو کشور به حساب آورد.

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، اتوخسروانی طی سال های گذشته موفق به اخذ نمایندگی چندین برند وارداتی و تولید داخل شده است و در زمینه فروش محصولات این برند ها عمدتا رکوردشکن و در صدر فهرست پرفروش ترین نمایندگی ها قرار داشته است. حال با ممنوعیت واردات خودرو و محدودیت عرضه خودروهای صفر کیلومتر، به گفته علی خسروانی؛ رییس هیات مدیره، اتوشناس وارد کارزار بازار خودروهای دست دوم شده تا افراد با اطمینان کامل نسبت به خرید خودرو اقدام کنند.

علی خسروانی در تشریح فعالیت های اتوشناس گفت: اتوشناس برندی با هدف گردآوری تمام نیازها برای ایجاد اطمینان از خرید یک خودرو دست دوم مناسب است. اتوشناس در طرحی با عنوان "شُسته رُفته" صفر تا صد مراحل خرید مطمئن یک خودرو را انجام می دهد به گونه ای که خریدار و فروشنده با مراجعه به مرکز اتوشناس آزمون های متعدد سلامت بدنه و فنی را با دستگاه های مجهز انجام می دهند و مرحله تنظیم قرارداد بین طرفین و یا حتی کارهای مربوط به انتقال سند از طریق دفترخانه مستقر در این مرکز می تواند انجام شود. علی خسروانی هزینه تمامی مراحل خرید و فروش یک خودرو در این مرکز، شامل بررسی های کارشناسی بدنه و فنیتا مرحله تنظیم قرارداد با مهر کارشناس دادگستری و همچنین نظارت افسر کاردان فنی در تمامی مراحل 900هزار تومان برای هر یک از طرفین عنوان کرد که به زعم این مقام مسئول هزینه ای کمتر از هزینه های رایج انعقاد قرارداد در نمایشگاه ها یا مراکز فروش خودرو است. اتوشناس از تجهیزات فنی متعدد نظیر سیستم های بررسی مجموعه تعلیق، جلوبندی و عقب بندی خودرو، ابزار سنجش میزان گازهای خروجی از خودرو مشابه دستگاه های مراکز معاینه فنی ، کارسناسان ارشد و مدرسان رنگ و صافکاری بدنه و ... بهره می برد که کارشناسی این مجموعه را نسبت به کارشناسی های در محل که از تجهیزات ساده ای استفاده می کنند، متمایز می سازد. مجموعه اتوشناس در صورت وجود هر گجونه مشکل در خودرو کارشناسی شده تا صددرصد خسارت را تقبل می کند. اتوخسروانی به عنوان برند مادر مجموعه اتوشناس پیشتر در زمان آزاد بودن واردات و رونق بازار طرحی با عنوان ارائه خودرو جایگزین داشت که در این طرح چندین خودرو که حتی کوچک ترین ایراد ها را داشتند نیز برای متقاضیان جایگزین شد و اتوخسروانی نشان داد که اگر طرح تابوشکنی را معرفی می کند پای اجرای آن نیز می ایستد. این در حالی است که برخی شرکت های فعال در حوزه کارشناسی و فروش خودرو تنها بخشی از ضرر احتمالی را تا سقف مشخص پوشش می دهند.
اتویار، دومین برند جدید از مجموعه اتوخسروانی است که در بیان ساده می توان آن را امدادخودرویی برای همه خودروها با هزینه بسیار کم معرفی کرد. اتویار با سه کارت 3 ستاره، 5 ستاره و 7 ستاره قیمتی از 99 تا 599 هزار تومان دارد و شامل خدمات معددی برای هر یک از سطح سرویس ها می شود. اتویار با پشتیبانی موتورسیکلت های تجهیز شده و همچنین ماشین برهای اختصاصی خدماتی نظیر حمل خودرو، سوخت رسانی در محل، پنچرگیری، کارواش VIP وباتری به باتری را ارائه می کند و تخفیفات متعددی روی خدمات اتوشناس و اتوآپ و دیگر سرویس های این مجموعه برای دارندگان کارت ها در نظر گرفته شده است. برای درک بهتر اهمیت این سرویس بد نیست بدانید حمل یک خودرو در شهری مانند تهران حداقل 250 هزار تومان هزینه دارد در حالی که دارنده کارت اتویار 3ستاره که هم اکنون 99 هزار تومان قیمت دارد می تواند از سرویس یک بار حمل رایگان در کنار چندین سرویس دیگر استفاده کند. اتویار همچنین این الزام را برای مشتریان بوجود نمی آورد که خودروشان حتما به مرکز اتوشناس حمل شود و می توانند تعمیرگاه مدنظرشان را خودشان انتخاب کنند. این سرویس حتی در بسیاری موارد می تواند به میل مشتری در موارد مختلف خودرو را از جایی به جای دیگر حمل کند و تمامی این موارد با انتخاب یک کارت با قیمت اقتصادی که به گفته علی خسروانی با کمترین حاشیه قیمتی تعیین شده، میسر می شود.
در نهایت سرویس اتوآپ جدید مجموعه خسروانی در زمینه دیتیلینگ خودرو با برند های معتبر، در مجوعه اتوشناس ، سرویس های لازم از صفر تا صد خرید یک خودرو را تکمیل می کند.

با افزایش روزافزون قیمت خودروها، انتخاب صحیح می تواند از ضررهای سنگین بعد از انتقال سند جلوگیری کند. خرید یک خودرو بدون کارشناسی صحیح ریسک بزرگی است که با اتکا به برندی معتبر می تواند با خیال آسوده انجام شود. مجموعه اتوشناس با بررسی ریسک های موجود در بازار کنونی خودرو و به ویژه خودروهایی که در اینترنت و فضای مجازی اگهی می شوند این ریسک ها را مورد بررسی قرارداده است و برای جلوگیری از بروز هر کدام از این ریسک ها راهکاری را در اختیار مشتریان قرار می دهد. در قدم نخست خرید خودرویی که مشکل بدنه یا فنی نداشته باشد توسط کارشناسان این مجموعه با تجهیزات مدرن انجام می شود و سپس موارد قانونی مورد بررسی قرار می گیرند تا خودرو به دلایل مختلف تو.قیف نباشد و پیش پرداخت اولیه مشتری یا مبلغ نهایی پرداختی از دست نرود و با تنظیم قراردادی با حضور کارشناس معتبر دادگستری، ریسک این موضوع به صفر برسد. افسار کاردان فنی نیز برای اطمینان از نبود هر گونه مشکل در مسیر شماره گذاری خودرو در این مرکز مستقر است تا تمامی مراحل معامله با اطمینان کامل در یک مرکز به سادگی صورت بپذیرد. همچنین ذکر این نکته ضروری است که متقاضیان می توانند از سرویس در محل کارشناسی خودرو نیز استفاده کنند اما خدماتی که در مرکز اصلی اتوشناس ارائه می شود سطح و کیفیت بالاتری دارد و موارد بیشتری را شامل می شود.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany