• جدیدترین تصاویر لو رفته از رولز رویس 2021
  • جدیدترین تصاویر لو رفته از رولز رویس 2021
  • جدیدترین تصاویر لو رفته از رولز رویس 2021
جدیدترین تصاویر لو رفته از رولز رویس 2021جدیدترین تصاویر لو رفته از رولز رویس 2021جدیدترین تصاویر لو رفته از رولز رویس 2021

جدیدترین تصاویر لو رفته از رولز رویس ۲۰۲۱

عصر خودرو-در این گزارش می توانید جدیدترین عکس های لورفته از رولز رویس را ببینید.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رولز رویس طرحی از Ghost بعدی را منتشر کرده و اطلاعات جدیدی را در مورد سالن فوق العاده لوکس بعدی خود ارائه داده است.  این شرکت همچنین نامه‌ای سرگشاده از مدیرعامل، Torsten Merller-ötvös منتشر کرده است و این تغییر جزئی در زبان طراحی را نشان می‌دهد.

در نامه، مولر ایتووی آشکار می‌کند که مشتریان می‌خواستند ظاهری مینیمالیستی‌تر برای روح جدید داشته باشند و این سبکی است که رولز رویس به آن می‌گوید: "Opulence Post". چگونگی کاهش و محدودیت کار در اتومبیل که قیمت خانه کوچک را هزینه کند، هنوز مشخص نیست.

Rolls-Royce Ghost نسل جدید در حال آماده سازی برای پرتاب پاییز امسال است و این عکس‌های جاسوسی ثابت می‌کنند که این خودرو همانند کودکی است که خیال پردازی می کند. اینطور که مشخص است، این خودرو در سه ماهه آخر سال 2020 رونمایی می‌شود و این نشان می‌دهد که اواخر امسال یا اوایل سال آینده به فروش انگلستان می‌رسد.

به نظر می‌رسد Ghost جدید 2021 از همان معماری پلت فرم مقیاس پذیر استفاده می‌کند که جدیدترین فانتوم در سال 2017 راه اندازی شده و Cullinan SUV یک سال بعد فاش شد.

رولز رویس در بیانیه‌ای گفت: "قاب اختصاصی "آلومینیوم مارک" تمام اتومبیل‌های بعدی رولز رویس را تحت پوشش قرار خواهد داد. انعطاف پذیری، مقیاس پذیری و ساخت و ساز‌های بی نظیر آن، موقعیت بی نظیر مارک را به عنوان داور نهایی حمل و نقل فوق العاده لوکس و پیشرو در خانه لوکس جهان، محافظت می‌کند. معماری رولز رویس تحت تأثیر روح جدید 2021 قرار خواهد گرفت.

اولین باری نیست که Ghost جدید را عکاسان جاسوسی می‌کنند. عکاسان آن را در سال گذشته در تریلر اتومبیل که با مجموعه‌ای از اتومبیل‌های BMW شامل یک X5 و 8 سری قابل تبدیل تبدیل شده بود گرفتار کردند.

این معماری مشترک آلومینیومی به طیف مشابهی از پیشرانه‌ها اشاره دارد، از جمله امکانات این خودرو می توان به موتور 6.75 لیتری V12 که قبلاً در فانتوم و کالینان کار می‌کند اشاره کرد.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany