• مشهور ترین خودرو دنیا را بشناسید
  • مشهور ترین خودرو دنیا را بشناسید
  • مشهور ترین خودرو دنیا را بشناسید
  • مشهور ترین خودرو دنیا را بشناسید+ تصاویر
مشهور ترین خودرو دنیا را بشناسیدمشهور ترین خودرو دنیا را بشناسیدمشهور ترین خودرو دنیا را بشناسیدمشهور ترین خودرو دنیا را بشناسید+ تصاویر

مشهور ترین خودرو دنیا را بشناسید+ تصاویر

عصر خودرو-فراری GTC۴Lussoیک اتومبیل قدرتمند و اسپرت است که رانندگی کردن با آن هیجان غیر منتظره ای را به شما هدیه می دهد.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فراری یکی از شرکت های خودروسازی معروف است که ممکن است به خاطر شهرتش مشهور باشد. این شرکت در ساخت اتومبیل‌های مجلل نیز ماهر است. یکی از خودروهای ساخته شده این شرکت به اسم  Ferrari GTC4Lusso است که یک اتومبیل قدرتمند و اسپرت به شمار می رودکه رانندگی با آن هیجان غیر منتظره ای را ارائه می‌دهد.

فراری GTC4Lusso )Type F151M) یک خودرو بزرگ چهار صندلی است که توسط سازنده اتومبیل ایتالیایی فراری تولید شده است. GTC4Lusso جانشین Ferrari FF است.

اساسا تمام امکانات در بدنه Ferrari GTC4Lusso  مشابه  FF است و تنها برخی جزئیات در آن به روز شده‌ است. هر دو آن‌ها ترمز را هدف قرار می‌دهند و هر دوی آن‌ها تطبیق پذیری موثر با عملکرد کلاس جهانی را ارایه می‌دهند که این ویژگی در ماشین‌های فراری شناخته‌ شده هستند.

طراحی

در Ferrari GTC4Lusso  طراحی متفاوتی را شاهد هستیم به طوری که سقف در این خودرو طوری طراحی شده که نور به خوبی قابل مشاهده است علاوه بر این هوای ورود هوا و جزئیات فضای داخلی متعدد به روز شده‌ که خبر از طراحی متفاوت ایربگ می دهد،  بدین معنا که ایربگ کوچک‌تر برای نمای بهتر طراحی شده است و یک صفحه لمسی 8.8 اینچی در سمت مسافر خودرو کار گذاشته شده است که چیز‌های مختلفی از جمله سرعت و ... را نمایش می‌دهد.

این خودرو  6.3 لیتری قدرت بیشتری نسبت به موتور در 29  اسب‌ بخار دارد. کلاچ 7 سرعته، طول 4، 922 میلی متر (193.8 اینچ)، وزن  1790 کیلوگرم (3، 946 پوند) است.

ابعاد GTC4Lusso شبیه به FF با چرخ‌های یکسان 117.7 اینچ است. در زیر این خودرو قدرتمند یک پاور بلند، دو واحد نیرو یا V12 با قدرت 6.3 لیتری V12 با سرعت 681 اسب بخار قدرت و 514 لیتر فوت گشتاور یا یک توربو دوقلوی 3.9 لیتری V8 با قدرت کمتر (602 اسب بخار)، اما گشتاور بیشتر (561lb فوت) کار شده است.

رنگ های موجود این فراری جذاب

تعدادی گزینه رنگی در دسترس است که نماد‌های Rosso Corsa قرمز و Giallo Modena مورد دلخواه ترین رنگ است.  نگ‌های دیگر شامل آبی، سفید، سیاه، نارنجی و حتی یک مسابقه Racing Green با نام Verde British (نام عجیب و غریب) است. بژ، آبی آسمانی، فلزی، خاکستری و نقره‌ای نیز موجود است.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany