• خودروی محبوب ژاپنی چه ویژگی هایی دارد؟
  • خودروی محبوب ژاپنی چه ویژگی هایی دارد؟
  • خودروی محبوب ژاپنی چه ویژگی هایی دارد؟
  • خودروی محبوب ژاپنی چه ویژگی هایی دارد؟
  • خودروی محبوب ژاپنی چه ویژگی هایی دارد؟
خودروی محبوب ژاپنی چه ویژگی هایی دارد؟خودروی محبوب ژاپنی چه ویژگی هایی دارد؟خودروی محبوب ژاپنی چه ویژگی هایی دارد؟خودروی محبوب ژاپنی چه ویژگی هایی دارد؟خودروی محبوب ژاپنی چه ویژگی هایی دارد؟
مزدا ۳ مدل ۲۰۲۱ با ۳ انتخاب برای پیشرانه؛

خودروی محبوب ژاپنی چه ویژگی هایی دارد؟

عصر خودرو- در بخش ایمنی مواردی مانند کروز کنترل تطبیقی، ترمز اتوماتیک، نمایش نقاط کور دید راننده، چراغ جلوی تطبیقی، هشدار خروی از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط برای آن تایید شده است.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصرایران، موتورهای قابل سفارش برای خودروی محبوب مزدا 3 توسط کمپانی ژاپنی تولیدکننده آن بطور رسمی معرفی شد. کلاس سدان این خودرو در حالت پایه با موتور خانواده اسکای اکتیو جی ارائه می شود که این تپنده 4 سیلندر 2 لیتری برابر با 155 اسب بخار خروجی دارد و گشتاور آن نیز برابر با 150 پوندفوت(203 نیوتن متر) است.

علاوه بر این، موتور 2.5 لیتری 4 سیلندر توربو با 227 اسب بخار و گشتاور 310 پوندفوت و همچنین نمونه 2.5 لیتری تنفس طبیعی با 186 اسب بخار خروجی و گشتاور 186 پوندفوت نیز جز گزینه های تایید شده برای تریم ها و کلاس های مختلف مزدا 3 هستند.

مدتی قبل در گروه خودروی عصرایران به معرفی مزدا 3 اسپرت جی تی 2020 پرداختیم که از موتور 2.5 لیتری تنفس طبیعی استفاده می کند.

هم اکنون عرضه سدان مزدا 3 اسپرت با موتور 2.5 لیتری توربو برای بازار آمریکا تایید شده که در شرایط استفاده از سوخت مخصوص با عدد اکتان 93؛ پیشرانه مزدا 23 اسب بخار و 10 پوندفوت گشتاور دیگر را نیز آزاد خواهد کرد تا مجموع خروجی این نمونه به 250 اسب بخار و گشتاور به 320 پوندفوت برسد. این محصول برای بازار آمریکا به طور ویژه با سامانه تمام چرخ محرک ارائه شده است.

از امکانات کابین مزدا 3 با موتور 2.5 توربو می توان مونوروف برقی، نمایشگر اصلی تنظیمات سرگرمی 8.8 اینچی، تعویض دنده پشت فرمان، 12 اسپیکر از برند حرفه ای "بوز"، نمایشگر هدآپ، پشتیبانی از اندروید اوتو و اپل کارپلی، گرمکن صندلی ها و آینه های جانبی، برف پاک کن اتوماتیک و ... اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز مواردی مانند کروز کنترل تطبیقی، ترمز اتوماتیک، نمایش نقاط کور دید راننده، چراغ جلوی تطبیقی، هشدار خروی از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط برای آن تایید شده است.

به رغم تایید اطلاعات هنوز تصاویر دقیقی از طراحی نمای جانبی، عقب و کابین این محصول ارائه نشده است.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany