• چگونه قطعه اصل را تشخیص بدهیم؟
  • چگونه قطعه اصل را تشخیص بدهیم؟
  • چگونه قطعه اصل را تشخیص بدهیم؟
  • چگونه قطعه اصل را تشخیص بدهیم؟
  • چگونه قطعه اصل را تشخیص بدهیم؟
  • چگونه قطعه اصل را تشخیص بدهیم؟
  • چگونه قطعه اصل را تشخیص بدهیم؟
  • چگونه قطعه اصل را تشخیص بدهیم؟
چگونه قطعه اصل را تشخیص بدهیم؟چگونه قطعه اصل را تشخیص بدهیم؟چگونه قطعه اصل را تشخیص بدهیم؟چگونه قطعه اصل را تشخیص بدهیم؟چگونه قطعه اصل را تشخیص بدهیم؟چگونه قطعه اصل را تشخیص بدهیم؟چگونه قطعه اصل را تشخیص بدهیم؟چگونه قطعه اصل را تشخیص بدهیم؟
قائم مقام معاونت ومهندسی سازمان و سیستم های شرکت ایساکو تشریح کرد:

چگونه قطعه اصل را تشخیص بدهیم؟

عصر خودرو-شرکت ایساکو به عنوان یکی معتبرترین و پیشروترین فعالان بازار قطعات خودرو، همواره در تلاش بوده است تا محصولات اصل را از محصولات تقبلی موجود در بازار تفکیک کند و هزینه هایی نیز در این راستا به سیستم اجرایی ایساکو وارد شده است تا در نهایت قطعه اصل به دست مشتریان برسد.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، محمد حسن پور، قائم مقام معاونت ومهندسی سازمان و سیستم های شرکت ایساکو در تشریح روند ارائه قطعات اصل از سوی ایساکو گفت: ایساکو در ابتدا با تفکیک طراحی جعبه ( با رنگ و لوگو)، سعی در تمایز قطعات اصل و مورد تایید ایران خودرو داشت اما عرضه کنندگان قطعات تقلبی بازار، این جعبه را کپی کردند لذا ایساکو به سراغ هولوگرام ویژه این برند رفت که باز هم قطعات تقلبی با هولوگرام نسبتا مشابه وارد بازار شدند. حسن پور افزود: این روند ایساکو را از نوآوری در تفکیک قطعات اصل و مورد تایید از قطعات تقلبی دلسرد نکرد به گونه ای که در گام بعد، مشخصه های بیشتری روی بسته بندی های ایساکو اضافه کردیم که از آن جمله می توان به کد پیگیری اصالت قطعه از طریق ارسال پیامک و اپلیکیشن اختصاصی ایساکو اشاره کرد. حسن پور در تشریح روش جدید تشخیص قطعه اصل گفت: خریداران قطعات ایساکو با اسکن QR کد موجود روی بسته بندی های جدید، می توانند به راحتی تمامی مشخصات قطعه مورد نظر و حتی قیمت به روز آن را در اپلیکیشن ایساکو مشاهده کنند و حتی متوجه شوند که این کد تاکنون چند بار اسکن شده است. در صورت ارسال عدد درج شده روی بارکد به شماره پیامک ایساکو نیز این اطلاعات برای افرادی که گوشی هوشمند ندارند، قابل مشاهده خواهد بود. حسن پور همچنین در ادامه از برنامه ایساکو برای ارائه امتیاز به افرادی که بارکد ها را اسکن می کنند و همچنین تعریف مزایایی در سیستم بر اساس این امتیازات خبر داد و اضافه کرد: در تلاش هستیم تا امکان مشاهده عکس محصول بعد از اسکن QR کد را نیز به زودی فراهم کنیم تا مشتریان با اسکن این کد امنیتی به تمامی اطلاعات و حتی عکس محصول دسترسی داشته باشند.

 

عکاس و خبرنگار: اعظم صباغ

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany