• سونت 2020؛ کوچکترین کراس اوور کیا موتورز در هند
  • سونت 2020؛ کوچکترین کراس اوور کیا موتورز در هند
  • سونت 2020؛ کوچکترین کراس اوور کیا موتورز در هند
  • سونت 2020؛ کوچکترین کراس اوور کیا موتورز در هند
سونت 2020؛ کوچکترین کراس اوور کیا موتورز در هندسونت 2020؛ کوچکترین کراس اوور کیا موتورز در هندسونت 2020؛ کوچکترین کراس اوور کیا موتورز در هندسونت 2020؛ کوچکترین کراس اوور کیا موتورز در هند

سونت ۲۰۲۰؛ کوچکترین کراس اوور کیا موتورز در هند

عصر خودرو - کیا موتورز مدل مفهومی "سونت" را به عنوان کوچکترین کراس اوور خود برای بازار هند معرفی کرده است. در واقع سونت سومین محصولی است که پس از سلتوس و کارنیوال راهی بازار هند می شود.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، با توجه به اطلاعات ارائه شده از جانب کیا، این محصول مفهومی از نیمه دوم سال جاری میلادی وارد فاز تولید انبوه خواهد شد.

برای معرفی این خودرو از واژه "کوچکترین" استفاده کردیم و به همین دلیل باید نگاهی به ابعاد بدنه آن داشته باشیم. سونت 3995 میلیمتر طول، 1770 میلیمتر عرض و 1605 میلیمتر ارتفاع دارد. برای آن از شاسی یکپارچه استفاده شده که سطح بالاتری از مقاومت در برابر فشار دارد.

براساس  اطلاعات موجود؛ در بخش پیشرانه سونت با 3 گزینه متفاوت پیش روی مشتریان قرار خواهد داشت:

نمونه 1.2 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی با 83 اسب بخار خروجی و گشتاور 116 نیوتن متر، نمونه 1 لیتری 3 سیلندر توربوشارژ و نمونه 1.5 لیتری دیزل که این مجموعه ها با یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک هماهنگ خواهند شد. نمونه های بنزینی همچنین با جعبه دنده دستی هوشمند آی ام تی قابل سفارش هستند.

در بخش کابین و امکانات هوشمند مواردی مانند: استفاده نمایشگر 10.25 اینچی لمسی ویژه تنظیمات سرگرمی و دوربین های محیطی، سیستم صوتی از برند حرفه ای بوز، سیستم تهویه هوشمند، کروز کنترل، دوربین 360 درجه، شارژ بی سیم، هماهنگی با نرم افزار تلفن هوشمند و ... جلب نظر می کند.

در نمونه مفهومی این خودرو از رینگ های 18 اینچی آلومینیومی استفاده شده است.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany