• معرفی خودرو/ مشخصات فنی فولکس‌واگن آرتئون فیس لیفت
  • معرفی خودرو/ مشخصات فنی فولکس‌واگن آرتئون فیس لیفت
  • مشخصات فنی فولکس‌واگن آرتئون فیس لیفت
  • معرفی خودرو/ مشخصات فنی فولکس‌واگن آرتئون فیس لیفت
معرفی خودرو/ مشخصات فنی فولکس‌واگن آرتئون فیس لیفتمعرفی خودرو/ مشخصات فنی فولکس‌واگن آرتئون فیس لیفتمشخصات فنی فولکس‌واگن آرتئون فیس لیفتمعرفی خودرو/ مشخصات فنی فولکس‌واگن آرتئون فیس لیفت

مشخصات فنی فولکس‌واگن آرتئون فیس لیفت

عصر خودرو -در حالی که هنوز تا معرفی نسخه فیس لیفت فولکس واگن پاسات برای بازار اروپا زمان زیادی باقی مانده است، در چین شرکت خودروسازی فولکس واگن با شریک چینی خود را برای بازار چین آماده کرده است.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، در حالی که هنوز تا معرفی نسخه فیس لیفت فولکس واگن پاسات برای بازار اروپا زمان زیادی باقی مانده است، در چین شرکت خودروسازی فولکس واگن با شریک چینی خود یعنی “سایک موتور” دست بکار شده و نسخه فیس لیفت خود را برای بازار چین آماده کرده است، هرچند به نظر می‌رسد که نسخه فیس لیفت فولکس واگن پاسات در کشور چین برمبنای نسخه جهانی فولکس واگن پاسات توسعه پیدا کرده و تفاوت‌های اساسی با مدل‌های اروپایی این برند خواهد داشت.

همانطور که گفتیم، نسخه‌های عرضه شده در بازار چین برمبنای نسخه‌های جهانی فولکس واگن پاسات هستند که مشابه آنان در بازار ایالات متحده آمریکا نیز عرضه می‌شود. در هر صورت، اخیرا نسخه‌های فیس لیفت “فولکس واگن پاسات” در کشور چین رویت شده و به نظر نمی‌رسد که به طور رسمی از سوی شرکت خودروسازی فولکس واگن رونمایی شده باشد.

همانطور که در تصاویر شاهد هستید، کمپانی خودروسازی فولکس واگن برای توسعه و تولید نسخه فیس لیفت فولکس واگن پاسات از چهره سدان جذاب خود یعنی “آرتئون” الگوبرداری کرده است و این موضوع باعث شده تا شاهد یک جلوپنجره بزرگ‌تر، چراغ‌های پیشانی جدید و همچنین یک مجموعه سپر جدید با طراحی بهتر و جذاب‌تر باشیم.

معمولا نسخه‌های فیس لیفت هر خودرو در اندازه خود تغییری نمی‌کنند و به همین منظور، می‌توان گفت که نسخه فیس لیفت فولکس واگن پاسات نیز با همان طول 4993 میلی متر، عرض 1836 میلی متر، ارتفاع 1469 میلی متر و همچنین با فاصله بین دو محور 2871 میلی متر ساخته خواهد شد.

علاوه بر این، کمپانی خودروسازی فولکس واگن در کشور چین با همکاری شریک خود یعنی “سایک موتور” از دو موتور اصلی استفاده می‌کنند که دارای حجم 2 لیتری هستند، اما یکی با مکش طبیعی هوا می‌تواند خروجی قدرت 186 اسب بخاری داشته باشد و دیگری با استفاده از توربوشارژر، می‌تواند خروجی قدرت 220 اسب بخاری داشته باشد، اگرچه گفته می‌شود که در آینده یک نسخه پلاگین هیبریدی نیز در کشور چین عرضه خواهد شد.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany