• بررسی فنی خودرو شاسی‌بلند الکتریکی هونگچی E115
  • بررسی فنی خودرو شاسی‌بلند الکتریکی هونگچی E115
  • بررسی فنی خودرو شاسی‌بلند الکتریکی هونگچی E115
  • بررسی فنی خودرو شاسی‌بلند الکتریکی هونگچی E115
بررسی فنی خودرو شاسی‌بلند الکتریکی هونگچی E115بررسی فنی خودرو شاسی‌بلند الکتریکی هونگچی E115بررسی فنی خودرو شاسی‌بلند الکتریکی هونگچی E115بررسی فنی خودرو شاسی‌بلند الکتریکی هونگچی E115

بررسی فنی خودرو شاسی‌بلند الکتریکی هونگچی E۱۱۵

عصر خودرو - کمپانی چینی هونگچی شاسی‌بلند مفهومی و برجسته‌ی E۱۱۵ که سال پیش در نمایشگاه فرانکفورت حضور داشت را روانه خط تولید خواهد کرد.

به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،کمپانی چینی هونگچی شاسی‌بلند مفهومی و برجسته‌ی E115 که سال پیش در نمایشگاه فرانکفورت حضور داشت را روانه خط تولید خواهد کرد.
گفته شده نسخه آماده تولید این خودرو بسیار شبیه کانسپت موردبحث است. به همین خاطر شاهد استفاده از جدیدترین زبان طراحی هونگچی در این شاسی‌بلند خواهیم بود. خودرو‌های H7 و H9 برای اولین بار با چنین زبان طراحی‌ای پدیدار شدند.

این شاسی‌بلند الکتریکی توسط گیلز تیلور طراحی شده، فردی که یکی از مدیران طراحی رولزرویس بوده است. نمای جلوی E115 تحت تأثیر جلوپنجره‌ای بزرگ و نوار قرمز مشابه است. کانسپت یاد شده همچنین از رینگ‌های کرومی بزرگ، دوربین بجای آینه و چراغ‌های عقب گیرایی سود می‌برد که با میله‌ی نورانی ضخیمی به هم متصل شده‌اند. کانسپت هونگچی فاقد کابینی کامل بوده بنابراین به سختی می‌توان درباره کابین مدل تولیدی نظر داد.

با این وجود شاهد کابینی سطح بالا و مشابه با H9 خواهیم بود. به احتمال زیاد در این بخش پشت آمپر‌های دیجیتالی، صفحه‌نمایش بزرگ و سطوح چرمی لوکس بکار خواهند رفت.

همان‌گونه که از نبود جلوپنجره‌ای سنتی حدس زده‌اید، هونگچی E115 خودرویی تمام الکتریکی است. این کانسپت در نمایشگاه فرانکفورت سال پیش با برد 600 کیلومتری و شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت زیر 4 ثانیه‌ای معرفی شده بود که برای خودرویی با این ابعاد پرفورمنسی احساس‌برانگیز است. جزئیات پیشرانه‌های الکتریکی و باتری بکار رفته در مدل تولیدی هنوز اعلام نشده است.

قرار است شاسی‌بلند جدید این خودروساز اواخر سال جاری میلادی معرفی شود.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany