• هیوندای لافستا تمام الکتریکی در چین معرفی شد
  • هیوندای لافستا تمام الکتریکی در چین معرفی شد
  • هیوندای لافستا تمام الکتریکی در چین معرفی شد
هیوندای لافستا تمام الکتریکی در چین معرفی شدهیوندای لافستا تمام الکتریکی در چین معرفی شدهیوندای لافستا تمام الکتریکی در چین معرفی شد

هیوندای لافستا تمام الکتریکی در چین معرفی شد

عصر خودرو- هیوندای لافستا تمام الکتریکی از راه رسید. این خودروی کره ای قدرتی برابر با ۲۰۱ اسب بخار تولید می کند و بردی برابر با ۴۹۰ کیلومتر دارد.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از کلیک ، در حالی که بسیاری از شرکت ها در نمایشگاه خودروی لس آنجلس از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرده اند، هیوندای در کشور چین خودروی تمام الکتریکی جدید خود را در معرض دید عموم قرار داده است. هیوندای لافستا برقی از طراحی تهاجمی بهره می برد. به‌جای جلو پنجره، لوگوی هیوندای خودنمایی می کند. در اطراف این لوگو، چراغ های LED به چشم می خورد.

در بخش پشتی شاهد تغییراتی هستیم که نتیجه آن، آیرودینامیک تر شدن لافستا است. از آنجایی که با یک خودروی تمام الکتریکی روبه‌رو هستیم، اگزوز جای خود را به یک دیفیوزر داده است. رینگ های جدیدی برای آن در نظر گرفته شده و با رنگ جدیدی به نام Shooting Star به فروش می رسد.

در کابین هیوندای لافستا برقی یک نمایشگر 7 اینچی به عنوان کیلومترشمار به چشم می خورد. در سمت راست کیلومترشمار، یک صفحه نمایش 10.25 اینچی برای سیستم سرگرمی و اطلاعات قرار گرفته که امکانات مربوط به خودروهای برقی را در اختیار سرنشینان قرار می دهد. از دیگر ویژگی های کابین می توان به شارژر وایرلس و تریم مشکی رنگ اشاره کرد. لافستا از سیستم تشخیص صدا بهره می برد. توسط این سیستم می توان برخی از امکانات خودرو مانند سانروف را کنترل کرد.

هیوندای لافستا دارای سیستم تشخیص نقاط کور، خروج ایمن، 6 ایربگ و سیستم کمکی جلوگیری از تصادف در بخش جلویی است. در رابطه با مشخصات فنی این خودرو اطلاعات زیادی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. این خودروی برقی دارای باتری 56.5 کیلووات ساعتی است و موتور برقی آن قدرتی برابر با 201 اسب بخار و گشتاوری برابر با 310 نیوتن متر در اختیار راننده قرار می دهد. برد این خودرو به 490 کیلومتر می رسد.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany