• تصاویر تعقیب و گریز در بزرگراه امام علی / شلیک 6 تیر و دستگیری سارق
  • تصاویر تعقیب و گریز در بزرگراه امام علی / شلیک 6 تیر و دستگیری سارق
  • تصاویر تعقیب و گریز در بزرگراه امام علی / شلیک 6 تیر و دستگیری سارق
  • تصاویر تعقیب و گریز در بزرگراه امام علی / شلیک 6 تیر و دستگیری سارق
تصاویر تعقیب و گریز در بزرگراه امام علی / شلیک 6 تیر و دستگیری سارقتصاویر تعقیب و گریز در بزرگراه امام علی / شلیک 6 تیر و دستگیری سارقتصاویر تعقیب و گریز در بزرگراه امام علی / شلیک 6 تیر و دستگیری سارقتصاویر تعقیب و گریز در بزرگراه امام علی / شلیک 6 تیر و دستگیری سارق

تصاویر تعقیب و گریز در بزرگراه امام علی | شلیک ۶ تیر و دستگیری سارق

عصر خودرو -رئیس مرکز پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ، از کشف خودرو سرقتی طی عملیات تعقیب و گریز منجر به تیراندازی و دستگیری سارق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از میزان، سرهنگ کارآگاه گزافی گفت: اکیپی از کارآگاهان گشت پلیس آگاهی حین گشت‌زنی در محدوده بزرگراه امام علی(ع) به سمت شمال به یک دستگاه خودرو سواری پراید که در حال حرکت بود مظنون شدند. پس از بررسی و استعلام از مرکز فرماندهی پلیس آگاهی مشخص شد خودرو مذکور دارای سابقه سرقت از شهرستان شهریار است.

کارآگاهان بلافاصله به راننده خودرو پراید دستور توقف دادند، ولی راننده خودرو مذکور با مشاهده واحد گشت پا بر پدال گاز گذاشت و فرار کرد.

با شروع عملیات تعقیب و گریز، واحد گشت با استفاده از علائم هشداردهنده و آژیر مجدداً به راننده خودرو سرقتی دستور ایست داد که وی بدون هیچ توجهی به فرار خود ادامه داد.

خودرو سرقتی با عبور از کوچه‌ها و خیابان‌های فرعی وارد خیابان دماوند به سمت میدان امام حسین(ع) شد که در نهایت افسر اکیپ به خاطر حفظ جان و مال شهروندان و جلوگیری از آسیب رساندن به خودروهای عبوری توسط سارق با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به شلیک 3 تیر هوایی کرد.

ولی راننده خودرو مسروقه بی‌توجه به اخطار پلیس همچنان به فرار خود ادامه داد که افسر اکیپ به منظور متوقف کردن خودرو مسروقه اقدام به شلیک 3 تیر به سمت لاستیک خودرو پراید کرد که منجر به پنچر شدن لاستیک جلو و عقب خودرو مسروقه شد. پس از مدت کوتاهی خودرو متوقف و سارق به هویت فرزین، 35 ساله دستگیر شد.

در بررسی سوابق کیفری وی مشخص شد سارق دارای سوابق متعدد سرقت خودرو است. پرونده به همراه متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی و کشف سایر جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany