• رونمایی از جدیدترین پورشه پانامرا + تصاویر
  • رونمایی از جدیدترین پورشه پانامرا + تصاویر
  • رونمایی از جدیدترین پورشه پانامرا + تصاویر
  • رونمایی از جدیدترین پورشه پانامرا + تصاویر
  • رونمایی از جدیدترین پورشه پانامرا + تصاویر
  • رونمایی از جدیدترین پورشه پانامرا + تصاویر
رونمایی از جدیدترین پورشه پانامرا + تصاویررونمایی از جدیدترین پورشه پانامرا + تصاویررونمایی از جدیدترین پورشه پانامرا + تصاویررونمایی از جدیدترین پورشه پانامرا + تصاویررونمایی از جدیدترین پورشه پانامرا + تصاویررونمایی از جدیدترین پورشه پانامرا + تصاویر

رونمایی از جدیدترین پورشه پانامرا + تصاویر

عصر خودرو -پورشه در دهمین سالگرد تولید مدل سدان پانامرا نسخه‌ای را مخصوص این مناسبت با نام ۱۰ Year Edition معرفی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از زومیت ، پورشه پانامرا امسال وارد دهمین سال حیات خود شد و حالا یک دهه است که این مدل به‌عنوان خودروی چهاردر پورشه در بازار حضور دارد. پورشه حالا برای بزرگداشت پانامرا اقدام به معرفی نسخه‌ای مخصوص با نام دهمین سالگرد یا 10 Year Edition کرده است. این نسخه‌ی مخصوص 104 هزار 605 دلار در مدل استاندارد، 108 هزار 850 دلار در مدل پانامرا 4 و 118 هزار 250 دلار در مدل پانامرا 4 E-Hybrid نرخ دارد و در سه‌ماهه‌ی نخست سال 2020 وارد بازار امریکا خواهد شد. تغییرات نسخه‌ی ویژه‌ی دهمین سالگرد ظاهری هستند و از بین آنها باید به رینگ‌های 21 اینچی طلایی رنگ، رنگ طلایی متالیک در قسمت‌های بیرونی و داخلی خودرو و تودوزی جدید با رنگ‌های متضاد اشاره کرد.

پورشه همچنین مدل پانامرا 10 Year Edition را با امکانات بیشتری به مشتریان عرضه خواهد کرد. تجهیزات این مدل شامل سیستم تعلیق بادی فعال جدید، سیستم فرمان PSP، سیستم نوردهی پویا پورشه و سیستم چراغ‌های LED ماتریکس هستند. در بخش تجهیزات ایمنی و کمک راننده نیز پانامرا 10 Year Edition به سیستم کمکی پارک، دوربین‌های دید به طرفین، سیستم کمکی رانندگی بین خطوط و سیستم کمکی تغییر مسیر مجهز است. دیگر امکانات این خودرو شامل صندلی‌های گرمکن‌دار با تنظیم برقی در 14 جهت، حالت بسته شدن آرام درها (سافت کلوز) و سیستم صوتی حرفه‌ای بوز (Bose) می‌شود.

کسانی که پورشه پانامرای 10 Year Edition را در نسخه‌ی هیبریدی خریداری کنند، به‌جای شارژر 3/6 کیلوواتی استاندارد این مدل یک شارژر جدید 7/2 کیلوواتی دریافت خواهند کرد. پورشه پانامرا نخستین بار، 19 آوریل سال 2009 در مرکز تجارت جهانی شانگهای در چین رونمایی شد. نسل دوم این خودرو نیز سال 2016 در برلین رونمایی شد و تاکنون در بازار حضور دارد. پورشه در این یک دهه موفق به فروش بیش از 250 هزار دستگاه پانامرا شده است.

تصاویر جاسوسی ثبت‌شده همچنین نشان می‌دهند که پورشه با جدیت مدل ارتقاءیافته‌ی این خودرو را در دست توسعه دارد. از این تصاویر می‌توان متوجه شد که پانامرای آینده تغییرات ظاهری کمی را تجربه خواهد کرد و به احتمال زیاد پورشه از نظر فنی این خودرو را ارتقا خواهد داد.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany