• این ب‌ام‌و سری 7 با بقیه فرق دارد! + تصاویر
  • این ب‌ام‌و سری 7 با بقیه فرق دارد! + تصاویر
  • این ب‌ام‌و سری 7 با بقیه فرق دارد! + تصاویر
  • این ب‌ام‌و سری 7 با بقیه فرق دارد! + تصاویر
  • این ب‌ام‌و سری 7 با بقیه فرق دارد! + تصاویر
این ب‌ام‌و سری 7 با بقیه فرق دارد! + تصاویراین ب‌ام‌و سری 7 با بقیه فرق دارد! + تصاویراین ب‌ام‌و سری 7 با بقیه فرق دارد! + تصاویراین ب‌ام‌و سری 7 با بقیه فرق دارد! + تصاویراین ب‌ام‌و سری 7 با بقیه فرق دارد! + تصاویر

این ب‌ام‌و سری ۷ با بقیه فرق دارد! + تصاویر

عصر خودرو -ب‌ام‌و سری ۷ را می‌توان یکی از لوکس‌ترین و جذاب‌ترین محصولات این برند دانست. حال یکی از خاص‌ترین نمونه‌های آن در یک نمایشگاه در ابوظبی قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از گسترش‌نیوز ، یکی از مطرح‌ترین نمایشگاه‌های برند ب‌ام‌و که معمولا خاص‌ترین محصولات این برند در آن قرار دارد نمایشگاه ابوظبی است. اخیرا یک نمونه منحصر به فرد از ب‌ام‌و سری 7 در این نمایشگاه قرار گرفته که به پیشرانه 12 سیلندر نیز مجهز است. این خودرو را می‌توان آخرین نمونه از ب‌ام‌و سری 7 با پیشرانه 12 سیلندر دانست که امکان خرید آن وجود دارد چرا که احتمالا تولید خودرو توسط ب‌ام‌و با چنین پیشرانه‌ای متوقف خواهد شد. خودروی موجود در این نمایشگاه یکی از خاص‌ترین رنگ‌ها را دارد که به آن Atlantis Blue می‌‌گویند که جلوپنجره آن نیز به رنگ مشکی است و با حضور در خیابان می‌توان گفت نگاه هر بیننده‌ای به آن جذب می‌شود.

یک سری نکات ریز دیگر نیز ماننده ورودی‌های هوای مشکی، رینگ‌های بزرگ 20 اینچی، چراغ‌های لیزری، کیت بدنه M و لوگوی V12‌روی بدنه نیز باعث ایجاد جذابیت‌های بیشتر برای این خودرو شده است. زیبایی‌های این خودرو تنها به بخش بیرونی آن ختم نمی‌شود بلکه داخل کابین نیز از رنگ سفید برای چرم صندلی‌ها استفاده شده که فضایی لوکس ایجاد کرده است. هرچند که نگهداری از رنگ سفید ممکن است بسیار مشکل باشد اما خریداران ب‌ام‌و به خصوص این خودرو ترجیح می‌دهند خودروی خریداری شده کاملا متفاوت و خاص باشد. با توجه به مسائل ذکر شده به نظر می‌رسد این خودرو گران‌ترین مدل سری 7 باشد. این نکته را باید گفت که هنوز قیمتی برای این خودرو توسط فروشنده آن در ابوظبی اعلام نشده است و باید منتظر ماند و دید که چه کسی اقدام به خرید این خودروی منحصر به فرد می‌کند.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany