• رونمایی از مدل هیبریدی مرسدس بنز 2020 در نمایشگاه فرانکفورت
  • رونمایی از مدل هیبریدی مرسدس بنز 2020 در نمایشگاه فرانکفورت
  • رونمایی از مدل هیبریدی مرسدس بنز 2020 در نمایشگاه فرانکفورت
رونمایی از مدل هیبریدی مرسدس بنز 2020 در نمایشگاه فرانکفورترونمایی از مدل هیبریدی مرسدس بنز 2020 در نمایشگاه فرانکفورترونمایی از مدل هیبریدی مرسدس بنز 2020 در نمایشگاه فرانکفورت
نمایشگاه خودرو فرانکفورت ۲۰۱۹ (۹)

رونمایی از مدل هیبریدی مرسدس بنز ۲۰۲۰ در نمایشگاه فرانکفورت

عصر خودرو- شرکت مرسدس بنز در نمایشگاه خودروی ژنو که در ماه مارس امسال برگزار شد، از مدل ۲۰۲۰ مرسدس بنز GLC-Class پرده برداشت.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از همشهری ، محصولی که از سواری خوش‌دست و ظاهری چشم‌نواز بهره می‌برد و توانست نگاه‎های زیادی را به خود جلب کند.

اما این شرکت آلمانی به تازگی و در خلال برگزاری نمایشگاه خودروی فرانکفورت، نسخه هیبریدی این محصول را تحت عنوان 2020 GLC350e EQ Power در معرض دید علاقمندان قرار داد. این خودرو اگرچه شباهت‎های زیادی به دیگر مدل‎های سری GLC-Class مرسدس بنز دارد اما تغییراتی را به خود دیده که منجر به ارتقای عملکرد و بهینه‌سازی کارکرد آن خواهد شد. در این خودرو از یک موتور بنزینی به همراه موتور الکتریکی استفاده شده است.

مهندسان مرسدس بنز از یک موتور 2 لیتری با توان خروجی 208 اسب بخار و گشتاوری معادل 350 نیوتن‌متر استفاه کردند و در کنار آن نیز یک موتور الکتریکی تعبیه شده که ترکیبی از این دو، توان 345 اسب بخار و گشتاور 700 نیوتن‌متری را به ارمغان خواهند آورد. این خودرو از نوع دو دیفرانسیل بوده و از جعبه دنده 9 سرعته در آن استفاده شده است.

مرسدس بنز در این خودرو، باتری قدیمی‌8.7 کیلووات ساعتی را به یک باتری 13.5 کیلووات ساعتی تعویض کرده که چیزی حدود 40 کیلومتر را به میزان مسافتی که این خودرو می‌ تواند بپیماید، اضافه خواهد کرد.

طراحی باتری الکتریکی 2020 GLC350e EQ به گونه‌ایست که صفر تا ضد شارژ آن از طریق شارژر 1.2 کیلوواتی حدود 7.5 ساعت به طور خواهد انجامید اما این مدت زمان با استفاده از شارژر 3.8 کیلوواتی به 2.25 ساعت تقلیل خواهد یافت.

از دیگر تغییرات اعمال‌شده در GLC350e می‌توان به طراحی جدید  چراغ‎های LED جلو و عقب اشاره کرد. البته سپر خودرو نیز با شکل و شمایلی متفاوت عرضه شده تاGLC350e  را نسبت به مدل‎های موجود متمایز کند. در داخل کابین شاهد بکارگیری یک نمایشگر 10.25 اینچی هستیم که مبتنی بر سیستم سرگرمی-اطلاعاتی MBUX طراحی شده است.

از دیگر ویژگی‎های این خودروی هیبریدی می‌توان به گرمایش صندلی‎های جلو، کنترل هوای خودکار و ترمز اضطراری خودکار اشاره کرد.

طبق اعلام مرسدس بنز، مدل GLC350e در اواسط سال آینده میلادی به بازار عرضه و قیمت آن نیز در همان ایام اعلام خواهد شد. گفته می‌شود که قیمت این خودرو چیزی بین 44500 دلار GLC300 و 59500 دلار AMG GLC43 خواهد بود.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany