• GXOR، لکسوس لوکس آف‌رود (+عکس)
  • GXOR، لکسوس لوکس آف‌رود (+عکس)
  • GXOR، لکسوس لوکس آف‌رود (+عکس)
  • GXOR، لکسوس لوکس آف‌رود (+عکس)
  • GXOR، لکسوس لوکس آف‌رود (+عکس)
  • GXOR، لکسوس لوکس آف‌رود (+عکس)
GXOR، لکسوس لوکس آف‌رود (+عکس)GXOR، لکسوس لوکس آف‌رود (+عکس)GXOR، لکسوس لوکس آف‌رود (+عکس)GXOR، لکسوس لوکس آف‌رود (+عکس)GXOR، لکسوس لوکس آف‌رود (+عکس)GXOR، لکسوس لوکس آف‌رود (+عکس)

GXOR، لکسوس لوکس آف‌رود (+عکس)

عصر خودرو -شباهت بین دو مدل لکسوس GX و پرادو همواره مورد توجه طرفداران خودروهایی با قابلیت محرک چهارچرخ بوده است. اما اینک لکسوس تلاش دارد به مجموعه GXهای خود روحی تازه ببخشد و نماد قدرت خود را متحول کند.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  عصر ایران ، لکسوس با ارائه مدل مفهومی GXOR  بسته جدیدی آف‌رود را روی این خودرو ارائه کرده است. "OR" مخفف دو کلمه لاتین "آف‌رود" در زبان لاتین است.

این تغییرات روی یک مدل 460GX 2019 صورت گرفته و خبری از تغییرات ملایم نسخه‌های 2020 لکسوس GX در این خودرو وجود ندارد.
این خودرو از همان موتورهای 4.6 لیتری V8 بهره برده و با گشتاوری حدود 446 نیوتن‌متر توانی حدود 301 اسب‌بخار تولید می‌کند. این موتور با یک سامانه انتقال نیروی 6 سرعته خودکار در تعامل است و با قابلیت محرک 4 چرخ حرکت خواهد کرد.

خودرو در 10 سال گذشته  همچنان ماهیت و ساختارهای نسل اولیه خود را حفظ کرده است.

لکسوس GX با چنین بسته‌ای گزینه‌ای فوق‌العاده برای بی‌راهه‌نوردی محسوب می‌شود و در بین رقبا جایگاهی مناسب را از آن خود کرده است.

سامانه تعلیق خودرو تغییر کرده و همین موضوع باعث افزایش بیشتر کف خودرو از زمین شده است. روی سپر جلوی این خودرو وینچ تقویت شده نصب شده و روی سقف می‌توان ریل‌های ویژه نصب چادر سقفی و حمل تجهیزات را مشاهده کرد.  رینگ‌های خودرو نیز 18 اینچی هستند و لاستیک‌ها نیز متفاوت ارائه شده‌اند. خودرو برای ورود به آب‌های عمیق آمادگی دارد و به همین دلیل از اسنورکل بهره می‌برد. یک رشته چراغ LED 50 اینچی و یک محفظه برای اسکان سرنشینان در اقامت‌های طولانی نیز از دیگر ویژگی‌های این خودرو است.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany