• نسل جدید تویوتا یاریس هاچبک به بازار می آید
  • نسل جدید تویوتا یاریس هاچبک به بازار می آید
  • نسل جدید تویوتا یاریس هاچبک به بازار می آید
نسل جدید تویوتا یاریس هاچبک به بازار می آیدنسل جدید تویوتا یاریس هاچبک به بازار می آیدنسل جدید تویوتا یاریس هاچبک به بازار می آید
اختصاصی «عصرخودرو»،

نسل جدید تویوتا یاریس هاچبک به بازار می آید

عصر خودرو -تویوتا نسل جدید یاریس را براساس سه اصل جذابیت، صرفه اقتصادی و قیمت رقابتی حیات بخشیده است. یاریس هاچبک جدید درواقع نسخه ری‌بَج شده مزدا ۲ بوده و چهره و طراحی داخلی‌اش بی‌شباهت به برادر هم‌وطن نیست.

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو » رینگ‌های 16 اینچی آلومینیومی، آینه‌های جانبی و دستگیره‌های همرنگ بدنه، چراغ‌ها و جلوپنجره جدید، سپرهای بازطراحی شده و لوله اگزوزهای کرومی در بیرون وظیفه انتقال حسی سطح بالا را بر عهده داشته و با امکانات استانداری شامل کنترل تمام‌برقی آینه‌های جانبی + گرم‌کن، ورود بدون کلید + استارت دکمه‌ای، مه‌شکن جلو و عقب، برف‌پاک‌کن‌های متناوب، دوربین و حسگر عقب، نمایشگر 7 اینچی لمسی، سیستم صوتی با 6 بلندگو، و جعبه کمک‌های اولیه تکمیل می‌شوند. یاریس جدید به لطف بهره‌گیری از سامانه‌های کنترل پویایی خودرو (DSC)، کنترل کشش، ترمز ضدقفل (ABS) با توزیع الکترونیکیِ نیرو (EBD)، ترمز کمکی و 6 کیسه هوا در جلو و عقب، به لحاظ ایمنی نیز وضعیت قابل‌قبولی دارد. بنا به اطلاعات محدود موجود، قلب این نسل نیز نمونه 4 سیلندر خطی 1.5 لیتری با نسبت تراکم 12:1 و تزریق مستقیم سوخت است که بیشینه توان 106 اسب بخاری خود را از گذرگاه جعبه‌دنده 6 سرعته خودکار استاندارد به چرخ‌های جلو می‌رساند و در حالت رانندگی Sport شتاب‌گیری‌ها و پاسخ‌های سریع و جذابی ارائه می‌کند.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany