• مگان‌های جدید دیزلی می‌شوند
  • مگان‌های جدید دیزلی می‌شوند
  • مگان‌های جدید دیزلی می‌شوند
مگان‌های جدید دیزلی می‌شوندمگان‌های جدید دیزلی می‌شوندمگان‌های جدید دیزلی می‌شوند

مگان‌های جدید دیزلی می‌شوند

عصر خودرو- سه سال پس از فروش آخرین نسل از خودروی مگان، نسل چهارم این خودروی رنو با موتورهای دیزلی ارائه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، موتورهای 1.7 لیتری "بلو dCi" برای تمامی انواع مگان‌ها موجود خواهد بود و در کنار نسخه‌های "بلو dCi" 95 و 115 ارائه خواهد شد.

موتور دیزلی استاندارد در مگان جدید، با گشتاور 340 نیوتن‌متر توانی حدود 148 اسب‌بخار تولید می‌کند و با یک سامانه انتقال قدرت خودکار دو کلاچه 6 سرعته هماهنگ است. چنینی ترکیبی باعث می‌شود تا خودروی هاچ‌بک فرانسوی در 9.3 ثانیه به شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت برسد. مدل سدان خودرو 0.2 ثانیه کندتر است، اما بیشینه سرعت برای هر دو خودرو برابر و حدود 205 کیلومتر در ساعت است.

خودرو بر پایه مدل‌های نسل جدید ساخته شده  و تلاش شده تا  اسپورت، کاربردی و پرقدرت ظاهر شود. در نتیجه، این خودرو دو تنظیم شاسی، سیستم فرمان 4 چرخ، یک دیفرانسیل لغزش محدود، سیستم تعلیق سفت‌تر، بادی کیت خاص و تریم کابین اسپورت دارد.

سیستم اطلاعاتی R-Link2 با صفحه نمایش 7 اینچی، آینه‌های تاشوی الکتریکی، سامانه هشدار خروج از خط، سیستم هشدار سرعت غیرمجاز با قابلیت شناخت علائم جاده‌ای، چراغ‌های هوشمند تنظیم کننده نور در تقابل با شرایط محیطی به صورت استاندارد با این خودرو ارائه خواهند شد.

رنو در حال حاضر سفارش خرید این خودرو را در بازار فرانسه ثبت می‌کند.قیمت پایه مدل‌های سدان این خودرو حدود 36 هزار 500 دلار  است. مدل هاچ‌بک این خودو نیز یک هزار و صد دلار گرانتر است.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany