• طرح احتمالی رنو ساندرو استپ‌وی 2025 (
  • طرح احتمالی رنو ساندرو استپ‌وی 2025
  • طرح احتمالی رنو ساندرو استپ‌وی 2025 (
طرح احتمالی رنو ساندرو استپ‌وی 2025 (طرح احتمالی رنو ساندرو استپ‌وی 2025طرح احتمالی رنو ساندرو استپ‌وی 2025 (

طرح احتمالی رنو ساندرو استپ‌وی ۲۰۲۵

عصر خودرو - داچیا ساندرو که در برخی از بازارها با نام "رنو" فروخته می‌شود، خودروی چندان جذابی به نظر نمی‌رسد. با این وجود، از بهتر شدن این خودرو در آینده ناامید نیستیم.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، یک طرح مفهومی از سوی یک طراح صنعتی نشان می‌دهد، که تغییرات در رنو ساندرو چگونه می‌تواند آن را به یک خودروی دلخواه مردمی در سال 2025 تبدیل کند.

در این طرح مفهومی و تجسمی، سابکامپکت 2025 ارتفاع بیشتری از سطح زمین یافته و بیشتر شبیه یک کراس‌اوور سرسخت است. این خودرو که دیگر به هاچ‌بک‌ها شباهتی ندارد، از پنل‌ و گلگیرهای پهن‌تر بهره برده و عضلانی‌تر به نظر می‌رسد. از هر زاویه که به این مدل مفهومی نگاه کنید، زیبایی و جذابیت ویژه‌ای خواهید دید و از دیگر مدل‌های داچیا و رنو نیز بهتر به نظر می‌رسد.نمای روبه‌رویی این خودرو تحت تاثیر چراغ‌های LED است که در مرکز به آرم الماس شکل رنو وصل شده‌اند. در این طرح رینگ‌ها نیز با عناصر نقره‌ای و مشکی جذاب به نظر می‌رسد.

نکته جالب در خصوص این رندر، جذابیت بیشتر نمای عقب نسبت به نمای روبه‌رویی است. اسپویلرهای تیز این بخش از سقف تا چراغ‌های LED   و خمیده این بخش کشیده شده است.

 

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany