• فرزند کوچک کلاس G چگونه است؟
  • معرفی مرسدس بنز GLB/ فرزند کوچک کلاس G چگونه است؟ (+عکس)
  • معرفی مرسدس بنز GLB/ فرزند کوچک کلاس G چگونه است؟ (+عکس)
  • معرفی مرسدس بنز GLB/ فرزند کوچک کلاس G چگونه است؟ (+عکس)
فرزند کوچک کلاس G چگونه است؟معرفی مرسدس بنز GLB/ فرزند کوچک کلاس G چگونه است؟ (+عکس)معرفی مرسدس بنز GLB/ فرزند کوچک کلاس G چگونه است؟ (+عکس)معرفی مرسدس بنز GLB/ فرزند کوچک کلاس G چگونه است؟ (+عکس)
معرفی مرسدس بنز GLB؛

فرزند کوچک کلاس G چگونه است؟

عصر خودرو -یکی از خودروهایی که مدت‌ها برای دیدن آن انتظار کشیدیم، مدل GLB مرسدس بنز است.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، اولین تصاویر این مدل مفهومی از غرفه بنز در نمایشگاه خودرویی شانگ‌هایی به نمایش درآمد و یک SUV برای پر کردن فاصله GLA  و GLC محسوب می‌شود.

در نسخه تولیدی خودرو حدود 4.6 متر طول و 1.8 متر عرض داشته و ارتفاعش به 1.9 متر می‌رسد. فاصله بین محوری خودرو نیز به 2.82 متر رسیده که به معنای ایجاد فضای مناسب برای سرنشینان درون کابین است.

خودرو فضایی برای 7 سرنشین را فرآهم آورده و با طراحی بسیار کاربردی، دلنشین از آب درآمده است. به همین دلیل این خودرو "کودک خودروهای کلاس G" شناخته می‌شود.

مدل مفهومی مرسدس بنز معرفی شده در چین، به یک موتور 2 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر بنزینی مجهز است که با گشتاور 350 نیوتن‌متر 221 اسب‌بخار خروجی دارد. این موتور با یک سامانه انتقال قدرت 8 سرعته و دو کلاچه هماهنگ است که نیرویش را از طریق سامانه "4ماتیک آل‌ویل درایو" منتقل می‌کند.

در نمای روبه‌رویی، شاهد چراغ‌های مستطیلی با لبه‌های گرد و جلوپنجره هستیم. نمادهای نقره‌ای در میان فضای مشکی جلو پنجره با رنگ مه‌شکن‌ها هماهنگی دارد.کابین کلاس GLB بسیار شبیه کلاس A بوده و شامل سیستم اطلاعات و سرگرمی MBUX می‌شود. چرم و مواد ناپا بلوطی نیز درون خودرو به کار رفته است.

خودرو ساز آلمانی هنوز در خصوص زمان ورود این خودرو به بازار جزئیاتی را مطرح نکرده است.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany