• لکسس ES نگرشی جدید در برابر رقبای آلمانی
  • لکسوس ES نگرشی جدید در برابر رقبای آلمانی
  • لکسس ES نگرشی جدید در برابر رقبای آلمانی
لکسس ES نگرشی جدید در برابر رقبای آلمانیلکسوس ES نگرشی جدید در برابر رقبای آلمانیلکسس ES نگرشی جدید در برابر رقبای آلمانی

لکسوس ES نگرشی جدید در برابر رقبای آلمانی

عصر خودرو -لکسوس ES اخیرا جایگزین محصول GS شده و با ورود به حوزه اروپا قصد دارد در برابر رقبای قدر قدرتی مانند مرسدس کلاس E، آئودی A۶ و ب‌ام‌و سری ۵ عرض اندام کند.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، نمای جلویی لکسوس ES بسیار هوشمندانه طراحی شده و جلوپنجره به تنهایی نمای متمایزی را به خودرو داده است. این نما می‌توانند نگاه مشتریان را از تماشای رقبای آلمانی دور کند.

لکسوس به ساخت فضاهای درونی برجسته، متمایز و با کیفیت در میان خودروسازان معروف است و همین روند را در کابین ES در پیش گرفته است. بیشتر مواد درونی ES با کیفیت بوده و برخی از  جزئیات نیز احساس گران، ویژه و خاص بودن را به مشتری القا می‌کند.

سیستم اطلاعات و سرگرمی کیفیت بصری خوبی را در اختیار مردم قرار می‌دهد و کنترلگرها به خوبی کار می‌کنند. عایق صدای کابین به با کیفیت زیاد طراحی شده و آرامش فضای درونی را برایتان به ارمغان می‌آورد و صندلی‌ها بسیار راحت هستند.

با وجود ارائه لکسوس در اروپا هیچ گزینه دیزلی در میان موتورهای این خودرو دیده نمی‌شود. لکسوس ES با موتور هیبریدی متشکل از یک واحد2.5 لیتری 4 سیلندر و یک موتور الکتریکی معادل 215 اسب‌بخار توان دارد و مصرف سوختش 4.7 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر است.

بنابراین سدان ژاپنی در برابر نسخه‌های دیزلی محبوب بوده و براساس پیش‌بینی‌ها در مقابل آلمان‌‌ها رقابتی ظاهر می‌شود.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany