• سوپرخودرو‌های شگفت انگیزی که از آینده می‌آیند
  • سوپرخودرو‌های شگفت انگیزی که از آینده می‌آیند
  • سوپرخودرو‌های شگفت انگیزی که از آینده می‌آیند
  • سوپرخودرو‌های شگفت انگیزی که از آینده می‌آیند
  • سوپرخودرو‌های شگفت انگیزی که از آینده می‌آیند
  • سوپرخودرو‌های شگفت انگیزی که از آینده می‌آیند
  • سوپرخودرو‌های شگفت انگیزی که از آینده می‌آیند
  • سوپرخودرو‌های شگفت انگیزی که از آینده می‌آیند
  • سوپرخودرو‌های شگفت انگیزی که از آینده می‌آیند
سوپرخودرو‌های شگفت انگیزی که از آینده می‌آیندسوپرخودرو‌های شگفت انگیزی که از آینده می‌آیندسوپرخودرو‌های شگفت انگیزی که از آینده می‌آیندسوپرخودرو‌های شگفت انگیزی که از آینده می‌آیندسوپرخودرو‌های شگفت انگیزی که از آینده می‌آیندسوپرخودرو‌های شگفت انگیزی که از آینده می‌آیندسوپرخودرو‌های شگفت انگیزی که از آینده می‌آیندسوپرخودرو‌های شگفت انگیزی که از آینده می‌آیندسوپرخودرو‌های شگفت انگیزی که از آینده می‌آیند

سوپرخودرو‌های شگفت انگیزی که از آینده می‌آیند

عصر خودرو- هیجانی که برای معرفی این خودرو‌ها داریم به اندازه‌ای است که نمی‌توانیم تا چند سال دیگر صبر کنیم، به همین منظور در ادامه قصد داریم نگاهی گذرا به به سوپرخودرو‌هایی که تا چند سال دیگر معرفی می‌شوند داشته باشیم و ببینیم سلاطین خودروسازی چه سوپرخودرو‌هایی را در چند سال آینده عرضه خواهند کرد.

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از برترین ها،  خودروسازی صنعت پویا و رو به جلویی است و هر سال شاهد خودروهایی هستیم که با مدل‌های قبلی خود تفاوت‌هایی دارند، اما چرخه تولید سوپرخودروها فرق می‌کند و این خودروها با توجه به فناوری‌های پیشرفته‌ای که در آنها به خدمت گرفته می‌شود در بازه‌های زمانی بیشتر از یک سال شاهد تغییرات چشمگیری هستند.
این امر باعث شده تا هیجان بیشتری هم نسبت به سوپرخودروها داشته باشیم، برای نمونه می‌توان به بزرگانی مانند آکورا، فورد، آلفا رومئو و تسلا اشاره کرد که از هم‌اکنون وعده داده‌اند در سال 2022 سوپرخودروهای جدیدی را معرفی کنند.

جالب است بدانید گفته می‌شود بعضی از این سوپرخودروها دارای قدرتی حدود هزار اسب‌بخار هستند و به راحتی به سرعتی حدود 321 کیلومتر در ساعت دست پیدا می‌کنند. در کنار این مشخصات فنی جذاب و هیجان‌انگیز، سوپرخودروهایی که در چند سال آینده راهی بازارهای جهانی می‌شوند به لحاظ زیباشناختی نیز طراحی‌های چشم‌نواز و مشتری پسندی دارند.
هیجانی که برای معرفی این خودروها داریم به اندازه‌ای است که نمی‌توانیم تا چند سال دیگر صبر کنیم، به همین منظور در ادامه قصد داریم نگاهی گذرا به به سوپرخودروهایی که تا چند سال دیگر معرفی می‌شوند داشته باشیم و ببینیم سلاطین خودروسازی چه سوپرخودروهایی را در چند سال آینده عرضه خواهند کرد.

آکورا ان‌.‌اس.‌ایکس تایپ آر مدل 2019

اگر اخبار صنعت خودروسازی را دنبال کرده باشید حتماً به‌خوبی می‌دانید مدت زیادی است که گفته می‌شود آکورا مشغول ساخت یک سوپرخودروی بسیار جذاب و سریع است. از قرار معلوم این شایعات صحت دارد و آکورا ان‌.‌اس‌.‌ایکس تایپ آر مدل 2019 با ظاهری اسپرت و کوپه در یکی از نمایشگاه‌های جهانی خودرو نیز رخ نشان داده است.
همان‌گونه که از یک سوپرخودرو انتظار می‌رود، آکورا ان‌.‌اس.‌ایکس تایپ آر به پیشرانه‌ای قدرتمند با 573 اسب‌بخار مجهز است و رعایت اصول آیرودینامیک در طراحی این خودرو نه‌تنها باعث شده تا با یک سوپرخودروی مدرن و آیند‌ه‌نگرانه طرف باشیم بلکه این خودروی اسپرت شتاب بسیار خوبی هم دارد.

آلفا رومئو 8 سی مدل 2022

این خودرو یک رده بالاتر از آلفا رومئو 6 سی قرار دارد و طبیعتاً از پیشرانه‌ قوی‌تری نیز بهره می‌برد. آلفا رومئو 8 سی احتمالاً در اواخر سال 2020 یا اوایل سال 2021 معرفی خواهد شد و در سال 2022 راهی بازار می‌شود.
در حال حاضر اطلاعات زیادی از آلفا رومئو 8 سی نداریم اما تصاویر مفهومی که از این خودرو به بیرون درز پیدا کرده از یک آلفا رومئو جذاب و چابک حکایت دارد که شایسته رقابت با سوپرخودروهای دهه آینده میلادی است. این خودرو از پیشرانه‌ای با 700 اسب‌بخار نیرو بهره خواهد گرفت و احتمالاً با یکی از چابک‌ترین آلفا رومئو‌های دهه آینده میلادی طرف خواهیم بود.

آلفا رومئو جی‌.‌تی‌.‌وی 2020

در اولین نگاه به تصویر این خودرو متوجه خواهید شد آلفا رومئو جی‌‌.‌تی‌.وی 2020 سوپرخودرویی بسیار قدرتمند نیست، اما باز هم این خودرو را نباید دست‌کم گرفت چرا که گفته می‌شود آلفا رومئو جی‌.‌تی‌.‌وی به پیشرانه‌ای قدرتمند‌تر از چیزی که در آلفا رومئو 6 سی دیده‌ایم مجهز خواهد شد.
از قرار معلوم آلفا رومئو جی‌.‌تی‌.‌وی 2020 چیزی حدود 600 اسب‌بخار نیرو دارد و به احتمال زیاد این خودروی جدید آلفا رومئو را در اواخر سال 2019 شاهد خواهیم بود.

استون مارتین ونکویش 2020

استون مارتین را سال‌هاست که می‌شناسیم و خودروهای این برند را دنبال می‌کنیم، انصافاً هم باید گفت استون مارتین سوپرخودروهای جذابی تولید کرده است. در همین راستا در خبرهای خودرو داشتیم که استون مارتین قرار است یک خودروی اسپرت سریع و چابک با پیشرانه‌ای متوسط راهی بازار کند.
این‌‌گونه که پیداست این خودرو به پیشرانه‌ای از نوع V8 مجهز خواهد بود. اگر از طرفداران خودروهای استون مارتین باشید حتماً استون مارتین ونکویش که در سال‌های 2001 تا 2007 تولید می‌شد را به‌خاطر دارید. این خودرو پیشرانه‌ای 12 سیلندر با ظرفیت 5.6 لیتر داشت و کلاس جی‌تی قرار می‌گرفت. از سال 2007 به این طرف خبری از تولید مدل جدید استون مارتین ونکویش نبود و یکی از مدیران استون مارتین وعده داده است تا این خودرو مجدد در سال 2020 راهی بازار شود. استون مارتین ونکویش مدل 2020 به لحاظ قدرت پایین‌تر از استون مارتین والکری قرار خواهد گرفت.

بی‌.‌ام‌.‌و ام 3 مدل 2020

مدل‌های جدید خودروهای بی.‌ام‌.‌و سری 3 یکی پس از دیگر رخ نشان می‌دهند اما تاکنون چشم‌مان به جمال سوپرخودروی این سری روشن نشده است. در همین راستا تصاویر رندرشده‌ای نیز در بی.‌ام.‌و ام 3 در اینترنت دست به دست می‌شود و به این ترتیب می‌توان امید داشت بی.‌ام.‌و‌ ام 3 در آینده‌ای نه‌چندان دور رخ نشان دهد.
بی.‌ام‌.‌و ام 3 به احتمال زیاد پیشرانه‌ای با 500 اسب‌بخار نیرو دارد و با اولین نگاه به تصاویر رندرشده این خودرو می‌توان گفت به لحاظ زیباشناختی قسمت جلوی این خودرو ظاهری باابهت و پرجذبه دارد.

دوج چلنجر مدل 2021

دو چلنجر از آن خودروهایی است که هرگز از مد نمی‌افتد و دوج نیز هر چند سال یک بار دستی به سر و روی این خودوی پرقدرت می‌کند. در همین راستا می‌توان به دوج چلنجر دیمون یا هل‌کَت اشاره کرد. اما هیچکدام این خودروها نتوانسته‌اند در قد و قواره چیزی که از دوج چلنجر انتظار داریم ظاهر شوند.
این خودروها بر اساس پلتفرم قدیمی تولید شده‌اند که از سال 2008 تاکنون شاهد استفاده این پلتفرم در خودروهای دوج بوده‌ایم. به این ترتیب می‌توان گفت زمان آن فرا رسیده است تا دوج انقلابی در طراحی دوج چلنجر ایجاد کند. خوشبختانه این اتفاق در حال رخ دادن است و ظاهراً در سال 2021 دوج چلنجر با ظاهری جدید و کاملاً متفاوت نسبت به چیزی که تاکنون دیده‌ایم راهی بازار خواهد شد. بدون شک به لحاظ فنی نیز این خودرو شاهد بهینه‌سازی‌های زیادی در قسمت پیشرانه و انتقال نیرو می‌باشد.

دوج وایپر با پیشرانه‌ای در مرکز خودرو

حتی اگر از طرفداران برند دوج هم نباشید باز هم به احتمال زیاد نام دوج وایپر را شنیده‌اید و جذابیت این خودرو نظر شما را جلب کرده است. اما حتماً می‌دانید که دوج وایپر به تاریخ پیوسته است و دیگر تولید نمی‌شود. این امر باعث شده تا هوادارانِ این برند محبوب چشم‌انتظار مدلی جدید از دوج وایپر باشند.
از طرف دیگر کوروت نیز نسخه‌ای با پیشرانه‌ای در وسط خودرو دارد که دوج باید برای رقابت با این خودرو هم فکری بردارد. این موارد باعث شده تا خبرهایی از دوج وایپری بشنویم که پیشرانه آن در وسط خودرو تعبیه شده است.
اطلاعاتی که از این خودرو به بیرون منتشر شده است خبر از این می‌دهد که پیشرانه این دوج وایپر دقیقاً در پشت راننده تعبیه شده و به لحاظ ظاهری نیز قطعاً بهینه‌سازی‌های زیادی را در این خودرو شاهد خواهیم بود. متأسفانه در حال حاضر خبرهای بیشتری از این خودرو در دست نیست اما همان‌گونه که اشاره کردیم هواداران امیدوارند در سال 2020 دوج وایپر با پیشرانه‌ای در وسط معرفی شود.

دایسون اسپرت مدل 2020

دایسون از آن برند‌هایی است که خودروهای خاص می‌سازد و انصافاً هم باید گفت هر خودرویی که تاکنون معرفی کرده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته است. در این بین تاکنون دایسون خودروی اسپرتی راهی بازار نکرده اما از قرار معلوم دایسون هزینه‌های زیادی را صرف پروژه‌ای برای ساخت یک دایسون اسپورت انجام داده است.
این سوپرخودرو از پیشرانه‌ای کاملاً الکتریکی بهره خواهد گرفت و همان‌گونه که از دایسون انتظار داریم با تمامی سوپرخودروهای موجود در بازار تفاوت‌هایی خواهد داشت. به این ترتیب می‌توان گفت آنچه مسلم است این نکته است که دایسون یک سوپرخودرو تمام‌عیار را معرفی خواهد کرد اما زمان دقیقی برای این خودروی جذاب نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

به این نکته نیز اشاره کنیم با توجه به زمان شروع پروژه ساخت سوپر خودروی دایسون انتظار می‌رود این خودروی جذاب در اواخر سال میلادی جاری یا نهایتاً اوایل سال 2020 معرفی شود.

فورد موستانگ شلبی جی‌.‌تی 500 مدل 2019

نمونه آزمایشی شلبی جی‌.‌تی 500 معرفی شده است، اما هنوز خبری از رونمایی نسخه نهایی این خودرو نداریم. در این بین گفته می‌شود فورد موستانگ شلبی جی‌.‌تی 500 به پیشرانه‌ای از نوع V8 با ظرفیت 5.2 لیتر مجهز خواهد بود.

این پیشرانه چیزی حدود 700 اسب‌بخار نیرو در اختیار راننده قرار می‌دهد و به احتمال زیاد چشم هواداران به شلبی جی‌.‌تی‌ 500 در سال 2019 روشن خواهد شد.

آلفا رومئو 6 سی مدل 2020

همان‌گونه که اشاره کردیم آلفا رومئو برنمه‌های زیادی برای تولید سوپرخودروها دارد، در این بین می‌توان به آلفا رومئو جی‌.‌تی‌.‌وی اشاره کرد، یک آلفا رومئو دیگر را نیز با پیشرانه قدرتمندتری در بازار شاهد خواهیم بود که با نام آلفا رومئو سی 8 عرضه می‌شود و در بالا به این خودرو اشاره کردیم.

در کنار این دو سوپرخودرو خبرهای خوش دیگری نیز از آلفا رومئو در راه است و گفته می‌شود آلفا رومئو 6 سی تا سال 2020 راهی بازار خواهد شد. این سوپرخودرو جایگزین آلفا رومئو 4 سی می‌شود و به پیشرانه‌ای دوقلو از نوع V6 و توربوشارژ با ظرفیت 2.9 لیتر مجهز است و چیزی حدود 505 اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند.

هوندا اس 2000 مدل 2021

درست است که این خودرو هنوز از جانب هوندا تأیید نشده اما با توجه به شناختی که از برنامه‌های هوندا داریم می‌توان گفت تولید سوپرخودرویی با نام هوندا اس 2000 از جانب این برند ژاپنی به هیچ‌وجه دور از ذهن نیست. این خودرو در‌واقع مدلی جدید از هوندا اس 2000 است و بعید می‌دانیم در یکی دو سال آینده شاهد عرضه آن با بازار باشیم اما به احتمال زیاد در سه سال آینده و زمانی که سال 2021 فرا برسد مدل جدید سوپرخودروی هوندا اس نیز با ظاهری اسپرت و کوپه معرفی خواهد شد.

نیسان 370 زد مدل 2020

مدل فعلی نیسان 370 زد چیزی حدود 10 سال است که تولید می‌شود و در حال حاضر خبری از مدل جدید این خودرو از جانب نیسان تأیید نشده است اما به احتمال زیاد مدل 2020 این خودرو در حال ساخت است و همان‌گونه که از طراحی‌های نیسان انتظار داریم در این مدل جدید با ظاهری اسپرت و جذاب طرف خواهیم بود.
شایعه‌هایی نیز مطرح شده است که مدل جدید نیسان 370 زد از پلتفرم مرسدس‌بنز کمک خواهد گرفت و احتمال دارد این خودرو در نمایشگاه لس‌‌انجلس سال 2020 رونمایی شود.

لوتوس الیس 2020

لوتوس الیس را سال‌هاست که می‌شناسیم و طرفداران بی‌صبرانه چشم‌انتظار مدل جدیدتری از این خودرو هستند. جالب اینجاست که گفته می‌شود چیزی حدود 2 میلیون دلار بودجه برای ساخت و تولید مدل جدید لوتوس الیس در نظر گرفته شده است و شرکت سازنده این خودرو سخت در تلاش است تا مدل جدید لوتوس الیس به روزهای اوج خود باز گردد.
خوشبختانه پروژه ساخت مدل جدید لوتوس الیس به روزهای پایان خود نزدیک می‌شود و احتمال دارد این خودرو تا اواخر سال 2019 معرفی شود و در سال 2020 شاهد عرضه این خودرو در بازارهای جهانی باشیم.

مدلی جدید از سوبارو با پیشرانه‌ای در مرکز

شایعاتی را شنیده‌ایم مبنی بر اینکه سوبارو قصد دارد یک سوپرخودروی سریع و چابک راهی بازار کند که پیشرانه این خودرو در مرکز آن قرار گرفته است. این شایعات خیلی هم بعید نیست چرا که تویوتا سوپرا نیز دقیقاً خودرویی با چنین مشخصاتی است و به احتمال زیاد سوبارو چنین خودرویی را برای رقابت با تویوتا سوپرا عرضه خواهد کرد.
به احتمال زیاد این خودرو از پیشرانه‌ای هیبرید بهره خواهد گرفت و 330 اسب‌بخار نیرو دارد. در حال حاضر چنین خبری از جانب سوبارو تأیید نشده است اما اگر قرار باشد این خودرو راهی بازارهای جهانی شود احتمالاً در سال 2020 چشم‌ ما به جمال این خودرو روشن خواهد شد.

تویوتا 86 مدل 2021

مدل فعلی تویوتا 86 در حال حاضر به‌عنوان یکی ازخوش‌قیمت‌ترین خودروهای اسپرت دنیا شناخته می‌شود و با این حساب کاملاً مشخص است که تویوتا حسابی هوای تویوتا 86 را دارد و در سال 2021 قرار است مدلی جدید از این خودرو با پیشرانه‌ای 2.4 لیتری راهی بازار شود.
این خودرو به لحاظ زیباشناختی نیز دستخوش تغییراتی خواهد شد و ظاهری پیشرفته‌تر پیدا می‌کند. احتمالاً تویوتا 86 در سال 2021 راهی بازار می‌شود و با توجه به سابقه‌ای که از این خودرو سراغ داریم به احتمال زیاد باز هم به یکی از خودروهای اسپرت و خوش‌قیمت بازار تبدیل خواهد شد.

تویوتا کرولا جی‌.‌آر مدل 2019

اگر از طرفداران برند تویوتا باشید حتماً تویوتا کورولا هاچ‌بک را می‌شناسید و با ما هم‌ عقیده هستید که این خودرو جذابیت‌های زیادی به لحاظ ظاهری ندارد. در خصوص مشخصات فنی نیز با توجه به 168 اسب‌بخار نیرو که این خودرو در اختیار راننده قرار می‌دهد می‌توان گفت حرف‌های زیادی برای گفتن ندارد.
اما خبرهای خوشی از تویوتا در راه است چرا که این برند ژاپنی قصد دارد تجربه‌ خودروهای مسابقه‌ای خود را در مدل‌های جاده‌ای این شرکت پیاده کند و به همین منظور چشم انتظار تویوتا کرولا جی‌.‌آر هستیم. این خودرو همچنان در مدل هاچ‌بک تولید می‌شود اما با نگاهی به تصاویر رندر شده آن می‌توان گفت انصافاً با هاچ‌بکی طرف هستیم که ظاهری اسپرت و مدرن دارد.

تویوتا به لحاظ فنی نیز حسابی دستی به سر و روی این خودرو کشیده است و پیشرانه هیبرید کرولا جی‌.آر چیزی حدود 200 اسب‌بخار نیرو در اختیار راننده قرار می‌دهد.

یک خودروی اسپرت جدید از جانب تویوتا

گفته می‌شود تویوتا با سوبارو هم‌پیمان شده است تا یک خودروی اسپرت جدید را تا سال 2020 راهی بازار کند. این خودرو به لحاظ امکانات در گروه خودروهای اسپرت نه‌چندان قدرتمند قرار خواهد گرفت و گفته می‌شود به رقیبی برای مزدا میاتا تبدیل خواهد شد.

از قرار معلوم ویژگی‌هایی از خودروهای تویوتا 86 و سی‌‌.‌اچ‌.‌آر را نیز در این خودرو شاهد خواهیم بود. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این خودروی رمز‌آلود در اختیار نداریم و حتی نمی‌دانیم تویوتا چه اسمی را برای آن انتخاب خواهد کرد. اما در این بین گفته می‌شود خودروی جدید اسپرت تویوتا که در سال 2020 معرفی می‌شود به پیشرانه‌ای چهار سیلندر با ظرفیت 1.5 لیتر مجهز خواهد بود و این پیشرانه 128 اسب‌بخار نیرو دارد.

مازراتی گرن توریسمو 2020

طرفداران مازراتی به‌خوبی می‌دانند این برند از سال 2011 تاکنون تغییرات خاصی را در مازراتی گرن توریسمو اعمال نکرده است. با این حساب نوبتی هم که باشد نوبت آن فرا می‌رسد که چشم‌انتظار مدلی جدید از مازراتی گرن توریسمو در چند سال آینده باشیم.

همان‌گونه که از این برند انتظار می‌رود مازراتی گرن توریسمو 2020 همانند‌ مدل‌های قبلی خود یک سوپرخودروی شیک و اشرافی خواهد بود که بدون شک پیشرانه‌ای قدرتمند را در دل خود دارد.

مزدا آر.‌ایکس 9 مدل 2020

خبرهای مختلفی را در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی خودرو شاهد هستیم که از عزم مزدا برای عرضه مزدا‌ آر‌.‌ایکس 9 حکایت دارند. این‌گونه که پیداست این خودرو مراحل ساخت خود را نیز پشت‌سر گذاشته و گفته می‌شود احتمال دارد تا پایان سال 2019 میلادی شاهد عرضه مزدا آر‌.ایکس 9 باشیم.

این خودروی جدید ظاهری کاملاً اسپرت و کوپه دارد و طرح‌هایی که تاکنون از مزدا آر‌.‌ایکس 9 به بیرون منتشر شده است از پایبندی طراحی این خودرو به اصول طراحی خودروهای مزدا خبر می‌دهند. به این ترتیب می‌توان گفت مزدا آر‌.‌ایکس 9 ظاهری مدرن و امروزی دارد که به طراحی کلاسیک خودروهای مزدا پایبند مانده است.

نیسان جی‌.‌تی آر مدل 2020

طرفداران برند نیسان به‌خوبی می‌دانند مدت زیادی است که نیسان خودروی اسپرت جی‌.‌تی آر خود را با طراحی جدید عرضه نکرده و همین دلیل باعث شده تا نیسان از عزم خود برای نسخه‌ای جدید از نیسان جی‌.‌تی آر خبر بدهد. این خودرو که چیزی حدود 10 سال طراحی و قسمت‌های فنی آن شاهد تغییرات زیادی نبود این بار بهینه‌سازی‌های مختلفی را شاهد است که در این زمینه می‌توان به حضور یک پیشرانه بسیار پیشرفته V6 اشاره کرد.

نیسان برنامه‌های زیادی برای این سوپرخودرو دارد و در جایی گفته است انتظار دارد جی‌.‌تی آر مدل 2020 به‌عنوان سریع‌ترین سوپرخودروی دنیا شناخته شود. این خودرو به احتمال زیاد در سال 2019 رونمایی خواهد شد و فروش آن در بازارهای جهانی از سال 2020 آغاز می‌شود.

اپل‌ جی‌‌.‌تی مدل 2020

برند‌های خبرساز زیادی را در صنعت خودرو شاهد هستیم اما پل از آن دسته برند‌هایی است که مدتی می‌شود خبری از آن نداریم. اما از قرار معلوم اپل قرار است سکوت خود را با معرفی یک سوپرخودروی بسیار پیشرفته بشکند. این خودرو اپل جی‌.‌تی نام دارد و به‌صورت کوپه و دو درب راهی بازار خواهد شد.

به لحاظ طراحی نیز می‌توان شباهت‌های زیادی را میان اپل جی‌.تی و اپل اینسیگنیا مشاهده کرد. در حال حاضر اطلاعات زیادی از مشخصات فنی اپل جی‌.‌تی مدل 2020 به بیرون منتشر نشده است اما با توجه به اینکه به زمان معرفی این خودرو رفته‌رفته نزدیک‌تر می‌شویم بدون شک در آینده‌ای نزدیک خبرهای بیشتری از اپل جی‌.‌تی 2020 خواهیم شنید.

پورشه 911 کابریولت مدل 2019

خبرهای خوشی از پورشه در راه است و گفته می‌شود این برند چندین مدل جدید از پورشه 911 را راهی بازار خواهد کرد. از قرار معلوم یک مدل توربو، جی‌.‌تی‌ 3 و کابریولت از پورشه 911 در حال تولید است و به احتمال زیاد در سال 2019 چشم هواداران پورشه به خودروی 911 کابریولت جدیدی روشن خواهد شد.

در حال حاضر اطلاعات یا تصاویری از این خودرو در اختیار نداریم اما با توجه به عکس‌های رندر شده‌ای که به پورشه 911 کابریولت مدل 2019 نسبت داده می‌شود این خودرو از لحاظ زیبایی همانند دیگر خودروهای اسپرت پورشه بی‌نصیب نمانده است. ظاهراً قرار است تولید انبوه این مدل از اواسط سال میلادی 2019 آغاز شود و به این ترتیب می‌توان گفت تا چند ماه دیگر بدون شک طرفداران پورشه 911 کابریولت مدل 2019 ظاهر شیک و جذاب این خودرو را مشاهده خواهند کرد.

پورشه ریماک هایپرکار 2021
اگر اخبار صنعت خودروسازی را دنبال کرده باشید حتماً به خوبی می‌دانید پورشه حدود 10 درصد از سهام شرکت ریماک (Rimac) را خریداری کرده است. ریماک یک شرکت خودروساز در کرواسیایی است که ید طولایی در ساخت سوپرخودروها دارد.

به این ترتیب پورشه و ریماک با یکدیگر هم‌پیمان‌ شده‌اند تا یک سوپرخودروی تمام‌ الکتریکی را عرضه کنند. این سوپرخودرو به‌صورت کوپه طراحی شده است و پیشرانه‌ بسیار قدرتمندی دارد که 2000 اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند. به لطف چنین پیشرانه‌ای، پورشه ریماک در کمتر از 2 ثانیه از سرعت صفر کیلومتر در ساعت به شتابی معادل یک‌صد کیلومتر دست پیدا خواهد کرد.
در حال حاضر خبر زیادی از این سوپرکار فوق‌سریع نداریم اما گفته می‌شود پورشه ریماک هایپرکار در سال 2021 راهی بازار خواهد شد.

سوبارو دبلیو.‌آر.‌ایکس اس‌.‌تی‌.آی

قرار است سوبارو تا سال 2020 پلتفرم جدیدی را برای خودروی دبلیو.‌آر‌.‌ایکس اس‌.‌تی‌.آی پیاده‌سازی کند. به غیر از این خبر اطلاعت زیادی دیگری در خصوص برنامه‌های سوبارو در دست نداریم اما تصاویر مفهومی از این خودروی جدید سوبارو به بیرون منتشر شده است که حکایت از یک سدان اسپرت جذاب و آینده‌نگرانه دارد.
قسمت جلوی این خودرو نیز ظاهری با‌ابهت دارد و جلو پنجره‌ آن طراحی دیگر خودروهای سوبارو را در ذهن تداعی می‌کند. خودروی جدید اس‌.‌تی‌.‌آی سوبارو پیشرانه‌ای با 325 اسب‌بخار نیرو دارد و انتظار داریم این خودرو تا پایان سال 2020 میلادی راهی بازارهای جهانی شود.

تسلا رودستر 2020

تسلا برنامه‌های زیادی برای رودستر بعدی خود در سر دارد و حتی قبل از اینکه رودستر 2020 راهی بازار شود حساب زیادی برای فروش خوب این خودرو باز کرده است. جالب است بدانید رودستر 2020 به اندازه‌ای برای تسلا اهمیت دارد که این خودرو را اهرم جدیدی برای افزایش فروش محصولات خود می‌داند.
از آنجایی که تسلا رودستر 2020 در گروه سوپرخودروها قرار دارد باید انتظار سرعت سریعی را نیز از این خودرو داشته باشیم. در همین راستا گفته می‌شود رودستر 2020 در عرض کمتر از 2 ثانیه به سرعتی نزدیک به یک‌صد کیلومتر در ساعت دست پیدا می‌کند.

با توجه به اطلاعاتی که از سوپرخودورهای آینده با شما در میان گذاشتیم می‌توان گفت در چند سال پیش‌رو، علاقه‌مندان سرعت با خودروهای بسیار چابک و پیشرفته‌ای روبرو خواهند شد. در پایان پیشنهاد میکنیم اگر شما هم عاشق خودرو هستید و سوپرخودروی سریعی را می‌شناسید که در چند سال آینده راهی بازار می‌شود، در قسمت نظرات نام و مشخصات این خودرو را با ما و سایر کاربران به‌اشتراک بگذارید.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany