• هیولای عجیب و دو کابین بنز (+عکس)
  • هیولای عجیب و دو کابین بنز + تصاویر
  • هیولای عجیب و دو کابین بنز (+عکس)
  • هیولای عجیب و دو کابین بنز (+عکس)
  • هیولای عجیب و دو کابین بنز (+عکس)
  • هیولای عجیب و دو کابین بنز (+عکس)
هیولای عجیب و دو کابین بنز (+عکس)هیولای عجیب و دو کابین بنز + تصاویرهیولای عجیب و دو کابین بنز (+عکس)هیولای عجیب و دو کابین بنز (+عکس)هیولای عجیب و دو کابین بنز (+عکس)هیولای عجیب و دو کابین بنز (+عکس)
یک کلاس X شش چرخه

هیولای عجیب و دو کابین بنز + تصاویر

عصر خودرو- کارلکس دیزاین در حال ارائه یک پیک‌آپ جدید روی نسخه‌ای از کلاس X است و قصد دارد یک هیولای ۶ چرخ و فوق‌العاده را از درون پیک‌آپ جنجالی بنز بیرون بکشد. این گروه تیونینگ خودروسازی پیک‌آپ X را در بخش ویژه "پیک‌آپ دیزاین" خود طراحی خوهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، این خودروی سنگین که به نام مدل مفهومی هیولای "اکسی X"  معروف است، هنوز در دنیای واقعی وجود ندارد، اما گروه طراحی پیک‌آپ قول داده تمام جزئیات را شبیه طرح اولیه درآورده و از فیبر کربن برای تمام پنل‌های بدنه بهره ببرند. در این مدل همچنین شاهد یک برجستگی بزرگ روی کاپوت و رشته‌ لامپ‌های سقفی هستیم.

علاوه بر محور اضافی  شاهد سپرهای بزرگ و گلگیرهای پهن‌تر در زیر بدنه هستیم. برای ایجاد تضاد با بدنه، فضای کف محفظه بار به رنگ زرد درآمده و شرکت طراح آن را "رنگ ساختاری- حفاظتی" می‌نامد.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در خصوص مشخصات موتور در این خودرو وجود ندارد. ترمزهای خودرو نیز از جنس  صفحه‌های سرامیک- فیبر کرین هستند. سیستم تعلیق سفارشی در این اتومبیل باعث می‌شود تا راننده خودرواش را در هر ارتفاعی براند. یک وینچ قدرتمند نیز باعث بیرون آمدن پیک‌آپ از هر شرایط بحرانی در زمین‌های جغرافیایی خواهد شد.

مدل مفهومی هیولای "اکسی X" بسیار سخت و خشن به نظر می‌رسد و به یک هیولای فوق العاده برای بیراهه نوردی در آینده تبدیل خواهد شد.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany