• از فروش آنلاین قطعات تا درخت آرزوها؛ دستاورد‌های عظام برای نمایشگاه سیزدهم
  • در گفت وگو با معاونت بازاریابی گروه عظام تشریح شد: از فروش آنلاین قطعات تا درخت آرزوها؛ دستاورد‌های عظام برای نمایشگاه سیزدهم
  • از فروش آنلاین قطعات تا درخت آرزوها؛ دستاورد‌های عظام برای نمایشگاه سیزدهم
  • از فروش آنلاین قطعات تا درخت آرزوها؛ دستاورد‌های عظام برای نمایشگاه سیزدهم
  • از فروش آنلاین قطعات تا درخت آرزوها؛ دستاورد‌های عظام برای نمایشگاه سیزدهم
از فروش آنلاین قطعات تا درخت آرزوها؛ دستاورد‌های عظام برای نمایشگاه سیزدهمدر گفت وگو با معاونت بازاریابی گروه عظام تشریح شد: از فروش آنلاین قطعات تا درخت آرزوها؛ دستاورد‌های عظام برای نمایشگاه سیزدهماز فروش آنلاین قطعات تا درخت آرزوها؛ دستاورد‌های عظام برای نمایشگاه سیزدهماز فروش آنلاین قطعات تا درخت آرزوها؛ دستاورد‌های عظام برای نمایشگاه سیزدهماز فروش آنلاین قطعات تا درخت آرزوها؛ دستاورد‌های عظام برای نمایشگاه سیزدهم
نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو ۹۷ (۲۱)

در گفت وگو با معاونت بازاریابی گروه عظام تشریح شد: از فروش آنلاین قطعات تا درخت آرزوها؛ دستاورد‌های عظام برای نمایشگاه سیزدهم

عصر خودرو-گروه قطعات خودرو عظام همچون سال‌های پیش در دوره سیزدهم نمایشگاه قطعات تهران حضور پررنگی دارد و در غرفه‌ای بزرگ، به ارائه طیف گسترده محصولات و البته شرکت‌های زیرمجموعه خود می‌پردازد. در راستای فعالیت‌های گروه عظام در این نمایشگاه با امیرحسین تقی نژاد، معاونت بازاریابی گروه قطعات خودرو عظام به گفتگو نشستیم.

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، تقی نژاد در زمینه اهداف گروه قطعات خودرو عظام در سیزدهمین نمایشگاه قطعات تهران گفت:"گروه عظام به دلیل قدرت نزدیک به نیم قرنی خود در زمینه تولید و عرضه قطعات در ایران، برندی کاملا شناخته شده است و به این ترتیب نیازی برای برندینگ در این نمایشگاه ندارد اما نمایشگاه قطعات تهران به‌عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه حوزه قطعات خودرو در کشور، فرصت مناسبی است تا بتوانیم توانمندی‌ها و نوآوری‌های خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهیم و به‌صورت رودررو با مشتریان و فعالان این حوزه گفتگو کنیم. محوریت اصلی فعالیت ما در دوره حاضر نمایشگاه، معرفی قطعاتی است که برای پلتفرم‌ها و خودرو‌های جدید کشور ازجمله پژو 301 و 2008 طراحی، مهندسی و تولید کرده‌ایم."
وی افزود:"در کنار این مسئله، در دوره جاری نمایشگاه، ما باشگاه مشتریان عظام را نیز معرفی می‌کنیم. باشگاه مشتریان عظام حدود یک سال است آغاز به کار کرده و هم‌اکنون بالغ بر 20هزار عضو دارد. در کنار این و طی این نمایشگاه از بسته‌بندی‌های جدید قطعات عظام رونمایی خواهیم کرد. علاوه بر این موارد، امسال بخش فروش آنلاین قطعات عظام را نیز معرفی کرده‌ایم."
معاونت بازاریابی گروه قطعات خودرو عظام در زمینه خصوصیات اصلی بسته‌بندی‌های جدید قطعات این گروه گفت:"بسته‌بندی‌های جدید با توجه به استاندارد‌های روز جهان طراحی شده‌اند. وزن و جنس بسته‌بندی‌ها تغییر کرده است و طراحی آن‌ها نیز به روز شده است. به‌علاوه این بسته‌بندی‌ها جدید کار را برای متقلبان سخت کرده است چراکه خصوصیات امنیتی ویژه‌ای برای در آن‌ها لحاظ شده است. در این بسته‌بندی‌ها کارت و لیبل اصالت وجود دارد و مصرف‌کنندگان محترم می‌توانند با ارسال پیامک، از اصالت قطعات مطلع شوند. درنهایت این بسته‌بندی‌ها سهولت و امنیتی بیشتری در زمینه حمل‌ونقل دارند."
تقی نژاد در زمینه بخش فروش آنلاین قطعات عظام گفت:"تجارت الکترونیک به‌عنوان یک رکن غیر قابل انکار در کسب‌وکارهای فعلی است و گروه عظام نیز با توجه به جایگاه قدرتمند خود در بازار قطعات یدکی و برای افزایش سطح خدمت‌رسانی به مصرف‌کنندگان قطعات خودرو تصمیم به راه‌اندازی بخش فروش آنلاین قطعات خودرو با عنوان عظام آنلاین گرفت. در این سامانه تمام مصرف‌کنندگان می‌توانند عضو شوند و قطعات مورد نیاز خود را با بیشترین اطلاعات ممکن، در کمترین زمان و با قیمت مصوب تامین کنند. این سامانه به‌ویژه در زمانی که دسترسی به قطعات سخت است یا یافتن قطعات مناسب خودرو دشوار است کمک می‌کند."
گروه قطعات خودرو عظام در کنار فعالیت‌های همیشگی خود در نمایشگاه قطعات تهران، حضور پررنگی در فعالیت‌های خیریه و فعالیت‌های مرتبط با مسئولیت‌های اجتماعی دارد و از سال گذشته این فعالیت‌ها را با شکلی ویژه به نمایشگاه قطعات تهران آورده است و نمود این مسئله در نمایشگاه جاری، نصب یک درخت نمادین با عنوان درخت آرزوها در غرفه عظام است. معاونت بازاریابی گروه قطعات خودرو عظام در این زمینه گفت:"امسال به‌عنوان دومین سال و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، بخشی از هزینه‌های نمایشگاه و به‌ویژه هزینه هدایای تبلیغاتی را صرف مسئولیت‌های اجتماعی خود کرده‌ایم. امسال هم مانند سال گذشته با مؤسساتی همکاری کرده‌ایم تا بتوانیم بخشی از هزینه‌های آن‌ها را تأمین کنیم. درخت آرزوها نیز با همکاری موسسه بهنام دهش پور در غرفه نصب شده است و گروه عظام تلاش می‌کند بخشی هرچند کوچک از این آرزوها را به نیابات از سوی مهمانان خود برآورده کند."

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany