• ترافیک سنگین در 70 کیلومتری مهران + عکس
  • ترافیک سنگین در 70 کیلومتری مهران + عکس
  • ترافیک سنگین در 70 کیلومتری مهران + عکس
  • ترافیک سنگین در 70 کیلومتری مهران + عکس
  • ترافیک سنگین در 70 کیلومتری مهران + عکس
ترافیک سنگین در 70 کیلومتری مهران + عکسترافیک سنگین در 70 کیلومتری مهران + عکسترافیک سنگین در 70 کیلومتری مهران + عکسترافیک سنگین در 70 کیلومتری مهران + عکسترافیک سنگین در 70 کیلومتری مهران + عکس

ترافیک سنگین در ۷۰ کیلومتری مهران + عکس

عصر خودرو-طوفان شب گذشته مهران باعث زمینگیر شدن وسایل نقلیه جاده‌ای در این منطقه و ایجاد ترافیک سنگین در محور ایلام به مهران این شهر شده است. این ترافیک تقریبا از ۷۰ کیلومتر مانده به شهر مهران آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، به دلیل طوفان شب گذشته در مهران، پلیس از تردد وسایل نقلیه در محور ایلام-مهران جلوگیری کرده و خودروها به سمت مساجد و حسینه‌ها هدایت شدند. به گفته زائران اربعین حسینی پلیس بعد از نماز صبح امروز اجازه تردد در محور ایلام-مهران را به خودروها داده اما در حال حاضر در فاصله حدود 70 کیلومتری شهر مهران ترافیک بسیار سنگینی به وجود آمده است.

تردد وسایل نقلیه در این محور هم‌اکنون با ترافیک بسیار سنگینی انجام می‌شود. سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا  نیز  درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های منتهی به مرزهای خروجی زائران اربعین اگفته است:  محور ایلام ـ مهران شب گذشته به علت طوفان مسدود بود که حوالی بامداد امروز بازگشایی شد؛ بر اثر بارش باران تردد در این محور مناسب نبود که عوامل پلیس راه و راهداری در محل حاضر شده، ابتدا از تردد اتوبوسها جلوگیری به عمل آمد اما اکنون تردد اتوبوسها در این محور بلامانع است.

وی بیان کرد: هم‌اکنون در محور ایلام به مهران محدوده میدان قرآن ترافیک سنگینی وجود دارد.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany