• پارکینگی که بدون نیاز به راننده، خودروی شما را پارک می‌کند
  • پارکینگی که بدون نیاز به راننده، خودروی شما را پارک می‌کند
  • پارکینگی که بدون نیاز به راننده، خودروی شما را پارک می‌کند
  • پارکینگی که بدون نیاز به راننده، خودروی شما را پارک می‌کند
پارکینگی که بدون نیاز به راننده، خودروی شما را پارک می‌کندپارکینگی که بدون نیاز به راننده، خودروی شما را پارک می‌کندپارکینگی که بدون نیاز به راننده، خودروی شما را پارک می‌کندپارکینگی که بدون نیاز به راننده، خودروی شما را پارک می‌کند

پارکینگی که بدون نیاز به راننده، خودروی شما را پارک می‌کند

عصر خودرو-دو شرکت آلمانی مرسدس بنز و بوش با همکاری یکدیگر، پارکینگ هوشمندی را در شهر پکن چین ساخته‌اند که می‌تواند به صورت خودران و بدون نیاز به راننده، خودروهای افراد را پارک کند.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، سال گذشته که همکاری مرسدس بنز و بوش به منظور طراحی سیستم پارکینگ خودکار و خودران خودرو آغاز شد آزمایشات دقیق و فوق پیشرفته‌ای توسط این این دو غول تکنولوژی و خودروسازی آلمانی در شهر اشتوتگارت آلمان صورت گرفت تا در نهایت بتوانند به پروژه مشترک خود جامه عمل بپوشانند و با موفقیت در انجام آن سربلند بیرون بیایند.

حاصل این پروژه و همکاری مشترک ساخت پارکینگی در شهر پکن پایتخت چین بوده که به رانندگان و سرنشینان خودرو این امکان را می‌دهد تا بدون اتلاف وقت و سردرگمی در ورود به پارکینک‌های بزرگ چندطبقه و گشتن به دنبال جای پارک مناسب برای خودروی خود، از امکانات هوشمند پارکینگ دایملر  بهره‌مند شده و خودروی خود را به صورت خودران و خودکار پارک کنند.

در واقع پکن نخستین شهری خواهد بود که از پارکینگ هوشمند و خودران بدین شکل بهره مند شده است. دایملر – شرکت مادر مرسدس بنز – است که مجوز آزمایش فناوری خودروهای خودران را در جاده‌های چین کسب کرده است و بدین ترتیب به آزمایش چند مدل مجهز به فناوری خودران در چین و همچنین ساخت یک پارکینگ بدین منظور اقدام کرده است.

تمامی خدمات این پارکینگ هوشمند بدون نیاز به راننده، خدمه پارک و پارکبان انجام می‌پذیرد و راننده و صاحب خودروی مذکور قادر خواهد بود از طریق اپلیکیشن موردنظر نصب شده در گوشی هوشمند خود، محل دقیق و وضعیت خودروی پارک شده خود را ردیابی و کنترل کنند.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany