• مزدا CX-9، فناورانه‌ تر از همیشه (+عکس)
  • مزدا CX-9، فناورانه‌ تر از همیشه (+عکس)
مزدا CX-9، فناورانه‌ تر از همیشه (+عکس)مزدا CX-9، فناورانه‌ تر از همیشه (+عکس)

مزدا CX-۹، فناورانه‌ تر از همیشه (+عکس)

عصر خودرو- مزدا cx-۹ ۲۰۱۹ نسل دوم خود را در ساختار راحت‌تر ارائه خواهد کرد. این در حالیست که تغییرات شدید و گسترده‌ای را در این خودرو نمی‌بینیم. اما این تضمین وجود دارد که مشتریان از اجزای مختلف این خودرو رضایت کامل خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران ، مزدا CX-9   مدل 2019 از قیمت پایه 32 هزار دلاری شروع می‌شود. در این خودرو اکثر تجهیزات در سطح پایه  مانند نسل قبلی بوده و در بسیاری از موارد ارتقا یافته‌اند.

تمامی این خودروها به واسطه موتور 2.5 لیتری توربوشارژ قدرتی برابر 250 اسب‌بخار خواهند داشت و با گیربکس 6 سرعته خودکار هماهنگ‌اند.

در نسخه "تورینگ"  چراغ‌های خودکار و  درب صندوق بار برقی به ویژگی‌های نسخه استاندارد افزوده می‌شود.

در فضای داخلی نیز روکش چرم صندلی‌ها و بسیاری از سیستم‌های کمک‌راننده در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت. خودرو در این تریم با کارپلی اپل و اتو اندروید سازگاری یافته و از صفحه نمایش 8 اینچی بهره می‌برد. برف‌پاکن‌های خودرو به حسگر شناسایی باران مجهز شده و خودرو از سامانه فناورانه شناسایی عابران پیاده بهره می‌برد. این خودرو با قیمتی حدود  35,330 دلار در آمریکا عرضه می شود

اما تریم گرند تورینگ قیمتی حدود 40,840 دلار دارد و در ازای این قیمت اضافه مشتریان می‌توانند از چراغ‌های جلوی تطبیق‌پذیر، چرخ‌های بزرگتر، برجستگی‌های کرومی خارجی، فرمان مجهز به سامانه گرمایشی و سنسورهای پارک استفاده کنند. تجهیزات جدید برای مدل 2019 شامل گرمکن صندلی، دوربین‌های محیطی، آینه‌های تاشوی برقی و مقیاس‌سنج‌های خوشه‌ای پشت آمپر در ابعاد 7 اینچ می‌شود.

اما مزدا برای کسانی که به این حجم از امکانات رضایت ندارند نیز امکان دیگری به نام سیگنچر ارائه می‌دهد. آن هم با قیمتی حدود 45,365 دلار . سیگنچر، لوکس‌ترین تریم این خودرو محسوب شده و فرمان و صندلی‌هایی پوشیده از چرم ناپا دارد. بخش‌هایی از درون خودرو با چوب "رزوود" طراحی شده و درون خودرو از نورپردازی LED پر شده است. این خودرو در ماه سپتامبر به نمایندگی‌های فروش ورود می‌کند.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany