• حمایت رامک خودرو از ستاره های فوتبال جمعیت امام علی
  • حمایت رامک خودرو از ستاره های فوتبال جمعیت امام علی
  • حمایت رامک خودرو از تیم پرشین پاکدشت در رده سنی نونهالان و نوجوانان
  • حمایت رامک خودرو از ستاره های فوتبال جمعیت امام علی
حمایت رامک خودرو از ستاره های فوتبال جمعیت امام علیحمایت رامک خودرو از ستاره های فوتبال جمعیت امام علیحمایت رامک خودرو از تیم پرشین پاکدشت در رده سنی نونهالان و نوجوانانحمایت رامک خودرو از ستاره های فوتبال جمعیت امام علی

حمایت رامک خودرو از تیم پرشین پاکدشت در رده سنی نونهالان و نوجوانان

عصر خودرو -موسسات خیریه می توانند پناهگاه مناسبی برای رشد و ادامه زندگی کودکان بی سرپرست یا بد سرپرست باشد و آینده آنها را تغییر دهد .

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  ،یکی از این موسسات جمعیت امداد دانشجویی امام علی است که در سال 1378 تاسیس و در سال 2010 میلادی بعنوان مشاور در شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل معرفی شد . این موسسه یک سازمان مردمی نهاد و کاملا مستقل غیر سیاسی و غیر دولتی است . جمعیت امام علی برای اجرای برنامه ها و اهداف خود که بر پایه عدالت و صلح به کودکان و زنان آسیب پذیر ایجاده شده و همچنین طرح های مرتبط با تعریف فرهنگ و ورزش ، مسابقات فوتبال را در رده سنی نونهالان و نوجوانان واقع در 33 " خانه ایرانی "خود از تمامی استان ها برگزار کرد که گروه صنعتی رامک خودرو در راستای مسئولیت اجتماعی خود با جمعیت امداد دانشجویی امام علی  "خانه ایرانی پاکدشت " در برگزاری این مسابقات همراهی نمود که با پیروزی نونهالان و صعود به لیگ پرشین به کار خود خاتمه داد .

برای اطلاعات بیشتر به سایت sosapoverty.orgمراجعه نمایید .

برای اطلاع از جدیدترین اخبار جهان خودرو به کانال عصر خودرو در روبیکا بپیوندید.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany