• تویوتا سنچری قیمت گذاری شد
  • تویوتا سنچری قیمت گذاری شد
  • تویوتا سنچری قیمت گذاری شد
  • تویوتا سنچری قیمت گذاری شد
تویوتا سنچری قیمت گذاری شدتویوتا سنچری قیمت گذاری شدتویوتا سنچری قیمت گذاری شدتویوتا سنچری قیمت گذاری شد

تویوتا سنچری قیمت گذاری شد

عصر خودرو -در نمایشگاه خودروی توکیو سال ۲۰۱۷، کمپانی تویوتا از نسل جدید سنچری رونمایی کرد. خودروی فوق لوکسی که تنها مختص بازار کشور ژاپن تولید می شود.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، نسل اول تویوتا سنچری ( Century ) از سال 1967 تا 1997 برروی خط تولید قرار گرفت. این نسل که 30 سال تولید شد با سه پیشرانه هشت سیلند 3 ، 3.4 و 4 لیتری بفروش رسید. دومین نسل از تویوتا سنچری نیز بین سال های 1997 تا 2016 تولید و روانه بازار ژاپن شد. نسل دوم سنچری در مدت زمان 20 ساله تولید خود تنها از یک پیشرانه 12 سیلندر 5 لیتری با 276 اسب بخار قدرت بهرمند بود.

حالا نوبت به نسل سوم سنچری رسیده است که در نمایشگاه توکیو 2017 به نمایش گذاشته شد. تویوتا در خصوص میزان تولید نسل سوم سنچری اعلام کرده که تنها 50 دستگاه از این سدان فوق لوکس که در کلاس خودروهای لوکس مانند رولزروییس فانتوم و مرسدس بنز می باخ جای دارد، تولید خواهد شد. سومین نسل از تویوتا سنچری از یک پیشرانه 8 سیلندر 5 لیتری هیبرید با 375 اسب بخار قدرت در 6200 دور بردقیقه و 510 نیوتن متر در 4000 دور بردقیقه بهرمند است.

تویوتا قیمت نهایی نسل سوم سنچری را اعلام کرد. خریداران برای داشتن این سدان لوکس باید مبلغ 19 هزار و 600 ین معادل 178هزار و 183 دلار پرداخت نمایند. باید دید تویوتا چندسال نسل سوم سنچری را برروی خط تولید نگه خواهد داشت. خودرویی که علاوه بر کیفیت بسیار بالا دارای جدیدترین تجهیزات و امکانات رفاهی و ایمنی می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات تویوتا و شرایط فروش  به وبسایت ایرتویا به آدرس irtoya.com مراجعه کنید.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany