• نخستین سری کوپا 210 توربو تحویل مشتریان می‌شود
  • نخستین سری کوپا 210 توربو تحویل مشتریان می‌شود
  • نخستین سری کوپا 210 توربو تحویل مشتریان می‌شود
نخستین سری کوپا 210 توربو تحویل مشتریان می‌شودنخستین سری کوپا 210 توربو تحویل مشتریان می‌شودنخستین سری کوپا 210 توربو تحویل مشتریان می‌شود
از سوی «شهر خودرو» در روز پنج شنبه؛

نخستین سری کوپا ۲۱۰ توربو تحویل مشتریان می‌شود

عصر خودرو- نخستین سری از خودروهای «کوپا ۲۱۰ توربو » روز پنج شنبه از سوی «شهر خودرو» نمایندگی انحصاری فروش تمامی محصولات ریگان‌خودرو (کوپا ۲۰۱۰ توربو) به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، نخستین سری از خودروهای ثبت نامی ریگان کوپا در سال جدید به زودی تحویل مشتریان خواهد شد.
کوپا با بهره گیری از پیشرانه توربو توانایی دستیابی به حداکثر قدرت 156 اسب بخار و 210 نیوتون متر گشتاور را داردو با اتکا به یک گیربکس 6سرعته اتوماتیک مصرف سوخت ترکیبی آن حدود 8.6 لیتر در 100 کیلومتر اعلام شده است.
نمایشگر مقابل راننده، قادر است اطلاعات را در چهار حالت گرافیکی متفاوت نمایش داده و علاوه بر آن اطلاعاتی نظیر فشار باد و دمای هر تایر به صورت مجزا، وضعیت باز بودن درها و هشدار خروج از لاین و اطلاعات کروز کنترل و لیمیتر را به صورت گرافیکی نمایش دهد. 6 کیسه هوا، سنسور نور و باران، چراغهای زنون با تنظیم ارتفاع، صندلیهای برقی جلو (راننده در 8 جهت و شاگرد در 4 جهت) با گرمکن سه حالته، شیشه بالابرهای برقی اتوماتیک با سنسور تشخیص مانع، بلوتوث و پد شارژ بدون سیم، سوکت برق 12 ولت در کابین و صندوق، سیستم صوتی با 6 بلندگو و ورودی AUX و USB، سیستم تصفیه هوای کابین با نمایش اطلاعات میزان ذرات آلاینده و در صندوق بار برقی با سنسور تشخیص حرکت پا از دیگر امکانات کوپا T210 در رده فلگ شیپ هستند.
ترمزها نیز که از نوع 4 چرخ دیسک و مجهز به ABS، EBD، ESP، EBA، HAC و ترمز پارک برقی هستند، کاملا قابل اطمینان بوده و به خوبی از عهده متوقف کردن کوپای 1700 کیلوگرمی برمی‌آیند.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany