• افتتاح نمایندگی جدید پرشیاخودرو در منطقه آزاد ارس
  • افتتاح نمایندگی جدید پرشیاخودرو در منطقه آزاد ارس
  • افتتاح نمایندگی جدید پرشیاخودرو در منطقه آزاد ارس
  • افتتاح نمایندگی جدید پرشیاخودرو در منطقه آزاد ارس
افتتاح نمایندگی جدید پرشیاخودرو در منطقه آزاد ارسافتتاح نمایندگی جدید پرشیاخودرو در منطقه آزاد ارسافتتاح نمایندگی جدید پرشیاخودرو در منطقه آزاد ارسافتتاح نمایندگی جدید پرشیاخودرو در منطقه آزاد ارس

افتتاح نمایندگی جدید پرشیاخودرو در منطقه آزاد ارس

عصر خودرو- سه شنبه مورخ ۲۵ اردبیهشت ماه، شرکت پرشیان خودرو ارس (وابسته به پرشیاخودرو) با حضور جمعی از مسئولان ارشد منطقه آزاد ارس، مدیران ارشد پرشیاخودرو و جمعی از مهمانان محترم افتتاح و فعالیت خود را در زمینه عرضه محصولات ب.ام.و و مینی آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از روابط عمومی پرشیا خودرو، منطقه آزاد ارس یکی از مناطق چهارگانه آزاد کشور است که به سرعت در حال رشد و توسعه است و از نظر خودرو به عنوان یکی از مناطق آزاد با رشد مطلوب بشمار می رود که امروزه خودروهای مدرن بیشتری نسبت به گذشته را در آن شاهد هستیم. اما معمولا واردات خودرو به مناطق آزاد توسط نمایشگاه داران انجام شده و اکثر خودروها فاقد گارانتی هستند. همین فقدان گارانتی بر روی خودروهای مناطق آزاد یکی بزرگترین نقاط ضعف آن ها در مقابل خودروهای پلاک ملی است. همچنین اصالت خودرو، همواره برای مصرف کنندگان بعنوان اصلی ترین معیار خرید به حساب می آید. هفته گذشته مردم خوب استان آذربایجان شرقی شاهد شروع به کار شرکت پرشیان خودرو ارس بودند تا زین پس بتوانند خودروهای ب.ام.و و مینی را با گارانتی پرشیاخودرو خریداری نمایند و نهایت لذت راندن تجربه کنند. همچنین در کنار عرضه رسمی خودروهای این دو برند خوش نام اروپایی، لوازم جانبی و سبک زندگی آن ها نیز توسط این شرکت عرضه خواهد شد. همچنین در این رویداد از اولین پلاک ملی جدید منطقه آزاد ارس رونمایی شد. حضور مقامات ارشد منطقه آزاد نوید بخش حمایت عملی از توسعه برندها در این مناطق می باشد. شرکت پرشیان خودرو ارس یکی از چهار شرکت وابسته به پرشیاخودرو است که تمرکز آنها ارائه خودروها و لوازم جانبی دو برند محبوب ب.ام.و و مینی است و پس از افتتاح نمایندگی های منطقه آزاد کیش و ارس، بزودی خبرهای جذاب دیگری از توسعه شبکه فروش پرشیاخودرو خواهید شنید.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany